quote:Welcome in the real world. Niet iedereen is student en kan tot 11:30 uur met z'n luie reet in z'n stinkende nest blijven liggen.
Op woensdag 12 februari 2003 08:32 schreef speedfreakssj het volgende:
nee maar ik wil GVD niet om half 8 uit me bed gedreund worden.
het is hier wel een woonwijk hoor.

quote:wat voor grafherrie?
Op woensdag 12 februari 2003 08:28 schreef speedfreakssj het volgende:
dat ze willlen werken OK maar je gaat niet om half 8 's ochtends de grooste grafherrie uithabngen.
zoutzyyr in de bek moeten z ekrijgen.
of ophangen.

quote:met iets wat op een heipaal lijkt.
Op woensdag 12 februari 2003 08:35 schreef dolle_hond het volgende:[..]
wat voor grafherrie?

quote:Hij typt altijd zo
Op woensdag 12 februari 2003 08:45 schreef Disher het volgende:
aan al je typefouten te zien ben je ook nog maar net een minuut wakker

Maare, kan gebeuren toch.. Lullig, maar die mensen kunnen moeilijk wachten met werken tot iedereen wakker is.

quote:ooow.. oke, ik heb niks gezegt
Op woensdag 12 februari 2003 09:04 schreef sundae het volgende:[..]
Hij typt altijd zo

quote:half 8 is rtoch 7:30?
Op woensdag 12 februari 2003 08:49 schreef Roscoo het volgende:
8.30 op staan is echt niet vroeg hoor. Of heb gisteravond weer te veel gezopen en is t laat geworden? Als dat zo is moet je niet zeiken. Als je uit de nachtdienst komt is t wat anders. Dan heb je zeker recht van spreken.
enne , ik wa siid niet echt wakker. maar daarom is het wel ERG irritant.

quote:amsterdam.
Op woensdag 12 februari 2003 10:08 schreef Charys het volgende:
Waar woon je? (volgens mij hebben wij last van dezelfde mensen)
BTW ik heb ook wel mensen wakker gedreund om 7 uur.
was met RAMMSTEIN - MUTTER - LINKS 2 3 4.
moest vroeg op en was zondag.
aleen schoot mijn muis wieltje wat door toen ik het volume in wou stellen voor de volgende dag als wekker.
ik had de monitor echter al uit.
Winamp op 70% met volle bass en subwoofer op de grond.
ik dreunde LETTERLIJK uit me bed.

quote:OK sorry.
Op woensdag 12 februari 2003 10:09 schreef FlyingFox het volgende:
scheld ff met een andere belvolkingsgroepkroaten ofzo
kan een modje het effe veranderen. maar niet in kroaten anders ben ik weer racistisch.
verander het maar in eh, weet ik veel.

quote:Sinds wanneer zijn Kroaten een ander ras?
Op woensdag 12 februari 2003 15:53 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
OK sorry.
kan een modje het effe veranderen. maar niet in kroaten anders ben ik weer racistisch.
verander het maar in eh, weet ik veel.

quote:Met kutmarokkanen verwijs je alleen maar naar een bepaalde bevolkingsgroep, dat is geen discrimineren.....
Op woensdag 12 februari 2003 16:06 schreef speedfreakssj het volgende:
niet maar marokkanen zijn toch ook geen ander ras en kutmarokkanen mag niet want dat is racisctisch.
volges de policy dan.

quote:die heb ik ook nog ja.
Op woensdag 12 februari 2003 17:29 schreef lonny het volgende:
Ik werd tot voor kort ook iedere keer wakker smorgens om 7 uur door de buurvrouw boven die dan met haar hakken tot 9 uur over haar laminaat heen loopt.Wij hebben hetzelf ook maar lopen nooit op onze schoenen binnen.Zelfs de weekende was het raak ik werk iedere vrijdag en zaterdagnacht en als ik me bed in ging kwam zij eruit.Tot ik het een keer zo zat werd toen ben ik via de brandtrap in me ochtendjas naar boven gevlogen.Was meteen over

1. Ga eens met die mensen praten, eventueel uitnodigen voor kopje koffie en dan leg je de situatie uit.
2. Klaag bij je huisbaas, politie kan niks doen tegen geluidsoverlast tussen 07.00 en 22.00
3. Zet je wekker 's nachts om 3 uur, en ga dan met een betonboor in de vloer boren. (met een stoeptegel ertussen om je vloer netjes te houden)

quote:de buurtjes van de topicopener zijn nog minder lief
Op woensdag 12 februari 2003 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Titel aangepast. De originele was niet zo lief.

quote:Omdat hij een ordinaire Kinkerbuurter is. Dat noemt de rest van de stad niet voor niets de Kankerbuurt.
Op woensdag 12 februari 2003 21:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Waarom wens jij mensen altijd een pijnlijke dood toe als ze iets doen wat jou niet aanstaat?
De huizen zijn daar heel gehorig en dringend toe aan renovatie. Zo te lezen woont hij nog in de aller belabbertste situatie: 100 jaar oude dunne wandjes, houten vloeren, buren onder boven, links en rechts waarschijnlijk ook.
Topicstarter: waarom ga je niet lekker in Amstelveen bij je vriendin wonen? Die hebben een groot huis zonder onder- en bovenburen! Maar daar keek je ook al op neer he?
Vraag het de politie eens, je hebt beslist een punt en bovendien hebben ze een oranje zeil in de tuin gelegd... tsss het moet niet veel gekker worden!!!
Man, bouwvakkers beginnen gewoon vroeg zodat zij en de mensen in de namiddag als ze terug van hun eigen drukke werkdag komen rust aan hun hoofd hebben. Zo heb je nog wat aan de rest van je dag. Bekijk t eens van die kant, kankerpit!

quote:De doodstraf doet het altijd goed onder zwakbegaafden.
Op woensdag 12 februari 2003 21:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Waarom wens jij mensen altijd een pijnlijke dood toe als ze iets doen wat jou niet aanstaat?

quote:ik woo in oud-west. niet tussen de turken en drugsdealers.
Op woensdag 12 februari 2003 22:07 schreef barman het volgende:[..]
Omdat hij een ordinaire Kinkerbuurter is. Dat noemt de rest van de stad niet voor niets de Kankerbuurt.
Als Nederlanders vinden dat Amsterdammers klagen... meneer woont zo ongeveer in de bron van het gekanker.De huizen zijn daar heel gehorig en dringend toe aan renovatie. Zo te lezen woont hij nog in de aller belabbertste situatie: 100 jaar oude dunne wandjes, houten vloeren, buren onder boven, links en rechts waarschijnlijk ook.
Topicstarter: waarom ga je niet lekker in Amstelveen bij je vriendin wonen? Die hebben een groot huis zonder onder- en bovenburen! Maar daar keek je ook al op neer he?
Vraag het de politie eens, je hebt beslist een punt en bovendien hebben ze een oranje zeil in de tuin gelegd... tsss het moet niet veel gekker worden!!!
Man, bouwvakkers beginnen gewoon vroeg zodat zij en de mensen in de namiddag als ze terug van hun eigen drukke werkdag komen rust aan hun hoofd hebben. Zo heb je nog wat aan de rest van je dag. Bekijk t eens van die kant, kankerpit!
verder weet ik niet waarom het een kankerbuurt zou moeten zijn,
'de broodjes opde markty zijn heerlijk en de milkshakes van de FEBOzijn ok erg goed.
verder is die betonboor niet zo'n goed idee.
enne, de muren zijn hier wel geïsoleerd.
heb ze zelf deels gebouwd.
alelen heeft de bovenslet gewoon het parket op de ondervloer gepleurd.
maar daar hebben we het nu niet over.
dat van de oranje zeil was voor herkenning.
en ik wil niet in amstelveel wonen want er gebeurd geen flikker, op een paar criminele afrekeningen na. 
en het is allemaal kouwekak.

quote:ik ben in principe TEGEN de doodstraf maar ze moeten me gewoon niet pushen. 2 weken is het al aan de gang hoor.
Op woensdag 12 februari 2003 22:10 schreef Kling het volgende:[..]
De doodstraf doet het altijd goed onder zwakbegaafden.

quote:Nee, JOUW Nederlands is perfect.
Op donderdag 13 februari 2003 00:05 schreef werkeend het volgende:
jesus man, neem s of een tiepcursus, of een les hoe schrijf ik normaal nederlands... zelfs de net binnengekomen asielzoeker schrijft beter dan jij...

quote:beweer ik dat?
Op donderdag 13 februari 2003 00:12 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, JOUW Nederlands is perfect.

quote:beweer ik dat? ik kan tenminste nog een beetje normaal tiepen
Op donderdag 13 februari 2003 00:12 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, JOUW Nederlands is perfect.
ipv
ikk anten minsten ogeen be eetjenorm aaltiep en

quote:Da's Speedfreaksjj's stijl en niet de mijne.
Op donderdag 13 februari 2003 00:13 schreef werkeend het volgende:[..]
beweer ik dat? ik kan tenminste nog een beetje normaal tiepen
ipv
ikk anten minsten ogeen be eetjenorm aaltiep en
BTW ik maak me er geen zorgen om (is dat nou goed nedurlantz? nee hé? toch? ).als het netjes moet zijn kijk ik het ook wel na.
maarre, ik durf te wedden dat de eerste de beste immigrant in het asielzoekers centrum echt niet beter typt dan ik.
ik twijfel er trouwens aan of ze Speedfreaksjj kunnen verslaan met duh meetsuh spellvoutuhn.

quote:Hij wordt geweigerd bij de dorpsgrens. Als het aan mij ligt dan
Op woensdag 12 februari 2003 22:07 schreef barman het volgende:
 .
.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |