quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Babette: morgen 18.00 uur Gala. Lekker je haartjes doen, nagels doen.
Zoe: ik zie er elke dag al op mijn best uit.
Mirthe loopt altijd in sportkleding, zei ze smalend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
En Zoe loopt er elke dag bij alsof ze zo naar de Keyleweg gaat voor 'n paar uurquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe loopt altijd in sportkleding, zei ze smalend.
Dit was allemaal niet nodig geweest als ze destijds Zoé's wimpers haddenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:41 schreef Limbus het volgende:
Ze ziet er elke dag fabolous en op haar best uit, het spook van de opera 😂
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:40 schreef Harry het volgende:
Net Martin die is het hele Bro taaltje kwijt nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef mootie het volgende:
Jezus, ze noemt Ciano nu G….
Ze past zich echt aan iedereen aan.
Ze moet ook niet te snel knipperen met die markiezen, voor je het weet stijgt ze opquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet nodig geweest als ze destijds Zoé's wimpers hadden![]()
[ afbeelding ]
ja, nu ik wat verder kijk en luister: Ze verdienen elkaarquote:
die weg is goed opgeknapt en ziet er beter uit dan ooit met de nieuwe creatieve bewoners en ateliers ( jammer van de brand vd week)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Zoe loopt er elke dag bij alsof ze zo naar de Keyleweg gaat voor 'n paar uur
mooi is anders maar zij doen wel iets voor het event, lekker bezig, Beter dan die dames met alleen maar verbale incontinentie ( bestaat echt, google het maar)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |