De pannen kunnen nu een stuk langer mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Het is echt rustig in de loods.. ik mis LEO een beetje met dat geklangel in de keuken..
Haha alles gaat veel langer mee... de hele keuken...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De pannen kunnen nu een stuk langer mee.
Alleen moet je het nu wel zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha alles gaat veel langer mee... de hele keuken...
Ze gaan Janet ook vreselijk missen.... Janet is een harde werker en staat voor iedereen klaar, heb ik altijd gezegd, ook al vind ik haar een LEO..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen moet je het nu wel zelf klaarmaken
Daar lijkt het wel op.quote:
Janet in de COS zou leuk zijn.quote:
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets vanquote:
En nu kwark met Muesli.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets van
Ja die pakt vaak zijn eigen eten en bepaald daardoor ook zijn eigen porties.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die pakte gewoon een pannenkoek en zag je Jappie kijken van wat doet hij nou?? Maar hij zei er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |