quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan eind van de middag ondragelijke jeuk, heeft ze houtworm![]()
Dat mens is gek, die denkt dat ze dit aan haar volgers kan wijsmaken als ze weer gaat Instascammenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit kan toch echt niet goed zijn? Dat wijf mens spoort niet
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kontquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit allemaal zo overdreven van Eunice die achterlijke balletoefeningen tijdens het tanden poetsen...
Dat kan toch nooit goed zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kont
Lijkt mij ook niet gezond voor je lijf. Ze gaat steeds gekker doen.quote:
Dat staat in die buuken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet gezond voor je lijf. Ze gaat steeds gekker doen.
Als ze rugklachten ontwikkeld binnen de Show, moet Ome John ophoesten.. een win win situatiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blok hout bovenrug en een als kussen onder haar hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NU weer 'ontspannen' liggend met een paar blokkenhout onder haar kont
Alles uit de kast voor aandacht..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewijs genoeg heeft op beeld dat ze het zich zelf aandoetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze rugklachten ontwikkeld binnen de Show, moet Ome John ophoesten.. een win win situatie
Ja precies dat...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet voor het lichaam, maar wel voor de aandacht gok ik
De zoon van Bart Chabot?quote:
Nog even en ze gaat op een spijkerbed liggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Blok hout bovenrug en een als kussen onder haar hoofd
Bedankt voor de waarschuwing. Ik kijk 's ochtend heel voorzichtig wie op beeld is en zapp weg als ik Erik zie maar soms krijg je in die 1 seconde toch iets mee wat je niet wil zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:49 schreef tonja het volgende:
Gadverdegadverdegadver. Erik haalt vandaag zijn ontbijt uit zijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |