Op wiens dochter zou je wel stemmen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:06 schreef Nober het volgende:
Zolang 'de dochter van' er zit stem ik sowieso geen SP.
Poetin en de Mocromaffia...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:04 schreef NaarMensje het volgende:
Heb het weleens geprobeerd net als de piratenpartij, maar tegenwoordig stem ik gewoon op Rutte. Hij weet het beste wat goed is voor dit land.
Helemaal mee eens.quote:
Dit zegt genoeg. Alsof het een uitzondering is, rechts stemmen maar rechtvaardig zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
Ik hoop dat dit kabinet gewoon het advies opvolgt. Ik ben rechts, maar wel rechtvaardig. Als meer nodig is: doen.
Hangt er vanaf hoe ze op die positie gekomen, dus niet na een schijnverkiezing a la Marijnissen, is en welke partij.quote:
Best wel beroerde zin. Denk te begrijpen wat je bedoelt. Maar ben niet zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze op die positie gekomen, dus niet na een schijnverkiezing a la Marijnissen, is en welke partij.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:04 schreef NaarMensje het volgende:
Heb het weleens geprobeerd net als de piratenpartij, maar tegenwoordig stem ik gewoon op Rutte. Hij weet het beste wat goed is voor dit land.
Gezien jouw post, zou ik meer geld investeren in fatsoenlijk Nederlands onderwijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
Alles blijven verhogen voor belasting inkomen om vervolgs weer af te geven aan de lage inkomen.
Verhoog dan niks .
Dat hebben we gemerkt, van mij mag hij zo snel mogelijk verdwijnen uit Den Haagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:04 schreef NaarMensje het volgende:
Het staat allemaal niet in verhouding. De prijzen zijn de laatste 2 jaar met 18 % gestegen. Ik leef op het randje en minimum. Kan het er mee doen. Maar laat soms de kaas of melk links liggen. Lang leven het grootkapitaal van die fucking VVD.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef core2duo het volgende:
Ik ben benieuwd wat het met de prijzen gaat doen. Minimumloon met 7% omhoog ga je waarschijnlijk wel voelen.
Allerlei onzinmaatregelen zoals verpakkingstoeslag of statiegeld op blikjes zorgen er wel voor dat je steeds meer geld nodig hebt om rond te komen.
Meer onzin is er niet voorhanden om op de PVV te stemmen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:29 schreef Gehrman het volgende:
De onderlaag van de samenleving wordt alsmaar groter dankzij de massale instroom van laaggeschoolde/analfabetische migranten waardoor het sociale stelsel onbetaalbaar dreigt te worden. De SP heeft daar geen oplossingen voor.
De Deense sociaaldemocraten vinden het geen onzin:quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer onzin is er niet voorhanden om op de PVV te stemmen.
Trusten.
Melk is volgens mij laatste weken weer wat goedkoper ¤1,75 ipv. ¤1,99 bij de Appie. 1,5 liter pak. Kaas blijft ffing duur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het staat allemaal niet in verhouding. De prijzen zijn de laatste 2 jaar met 18 % gestegen. Ik leef op het randje en minimum. Kan het er mee doen. Maar laat soms de kaas of melk links liggen. Lang leven het grootkapitaal van die fucking VVD.
Terwijl de armoedzaaiers kliekjes etuh. Laten ze zelluf kliekjes etuh.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
maakt toch geen kut uit wat je stemt, dan wint een populistische partij 46% van de stemmen so what, dan gaan de kliekjes samen een regering vormen om ze uit de bannen.
Vooralsnog lijkt dat hier niet het geval toch? BBB gaat in de meeste provincies waarschijnlijk gewoon besturen. Daar waar ze dat niet doen konden ze het inhoudelijk niet eens worden. Ik heb de BBB door geen enkele partij uitgesloten zien worden of ietsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
maakt toch geen kut uit wat je stemt, dan wint een populistische partij 46% van de stemmen so what, dan gaan de kliekjes samen een regering vormen om ze uit de bannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |