Dat oogt niet als een persoonquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef Tekaschi het volgende:
WTF!! Er worden mensen achter een motor door straten getrokken.
[ twitter ]
Jeetje, straks ga je (weer?) geloven dat een flink deel van de gemporteerde afrikaanse/arabische roots dragers een ''kk'' hekel aan het moderne westen hebben en die dit alleen maar aangrijpen om te rellen en te plunderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Straks voel je je nog gedwongen om neonazi te worden.
Oorzaak gevolg is ook volledig zoek he. Verder komen dan racisme roepen komt men niet meer. Dus dit blijft natuurlijk lekker doorgaan.quote:
De hele publieke omroep opdoeken. Zonde van de belastingcenten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Radio1 schijnt een nieuwszender te zien, maar werkelijk waar om de 10 minuten gaat het over slavernij en aanverwante zaken
Ik zie er toch echt een persoon in, of ben ik zo scheel.quote:
Het verbaast mij enorm dat ze al zowat de hele week aan het modderen zijn daar. In mijn beleving zijn de fransen altijd heel kordaat en resoluut als het imago van de republiek onder druk staat. Dus eerst klappen uitdelen en dan eventueel praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Franse politie mag wel wat vaker gericht gaan schieten zo te zien.
ADLIquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Het leven is een feest, maar je moet zelf naar ALDI.
Wat een chaos, net een Mad Max film. Benieuwd of er ingegrepen gaat worden.quote:
Wat vind jij hier nu vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Het leven is een feest, maar je moet zelf naar ALDI.
Tegenwoordig hoef je ook daar nog net geen entree te betalenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom plunderen ze een Aldi en een Lidl? Daar pak je een tas vol en kost het je alsnog maar een tientje.
Neejoh, iemand die met een truck gewoon door zo'n winkelstraat kachelt en een paar honderd man meeneemt.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh, iemand die met een truck gewoon door zo'n winkelstraat kachelt en een paar honderd man meeneemt.
Een ALDI ?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een ALDI ?
Nu wordt het tijd dat de Fransen echt wat gaan doen. Dit kan niet langer.
Nu moet de politie optreden en keihard ingrijpen. Geen medelijden meer
EEN ALDI GVD...
Vooral elektronica winkels, mobieltjes.quote:
Vrouwtjes zitten al drie dagen thuis te wachten, die willen ook wel mooie spullenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja ik zag ook filmpjes van horden jonge mannen die make up winkels aan het looten waren....
Sja, achterbuurtgedrag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:16 schreef Marsenal het volgende:
https://9gag.com/gag/aKEO5qO#comment
Wat een opmerkelijk gedrag als je net je kind bent verloren.
Oef beetje racistische post dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:58 schreef J.B. het volgende:
Op deze manier gaan er nog een stel een kogel door hun hoofd krijgen, sjongejonge wat een stel barbaren. Protesten prima, maar dit gaat weer alle perken te buiten.
Mijn fout, lijkt een kettingzaag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ziek
Ben benieuwd hoeveel doden er vallen/gevallen zijn
Nee letterlijk alles, make up winkels, yamaha dealers... Ze zullen vast ook wel weer met televisies lopen zoals bij de floyd rellen.quote:
Heel veel respect voor die mensen.quote:
Doe maar gewoon scherp.quote:
Een ware plaag voor de samenleving die verdelgd moet worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:21 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Nog druk zo laat in het centrum van Marseille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |