Laten uitrazen? Ik weet niet wat ik lees? Dit kun je niet menen. Dus die gasten mogen lekker slopen en plunderen en we moeten ze maar laten? Wat denk je wat er gebeurd als we dit maar toelaten? Dan gaan er miljoenen de straten op rellen, plunderen, vernielen en wie weet wat nog niet allemaal, dan zijn we gefaald als samenleving. Want wat houd ze dan nog tegen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is precies de beleidsfuik ja. Je moet dit gewoon gecontroleerd laten uitrazen. Dingen platbranden en dergelijk is nergens voor nodig, dat boet je binnen de mogelijkheden voorkomen. Maar als je hier massaal met lbd-40’s ingaat dan creëer je een geweldsspiraal.
Het woordje 'gecontroleerd' lees je maar bewust even niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Laten uitrazen? Ik weet niet wat ik lees? Dit kun je niet menen. Dus die gasten mogen lekker slppen en plunderen en we moeten ze maar laten? Wat denk je wat er gebeurd als we dit maar toelaten? Dan gaan er miljoenen de straten op rellen, plunderen, vernielen en wie weet wat nog niet allemaal, dan zijn we gefaald als samenleving. Misschien moeten we wat minder soft worden en het leger erop af sturen en dan schieten ze er maar eens een paar neer met scherp zodat ze weten dat ze er niet mee wegkomen moet je eens zien hoevaak dit nog gebeurd. Dit is een land in vernieling helpen en het probleem hier is een gedeelte in de westerse samenleving die meent dat zulke terroristen (want dat zijn het gewoon met aanslagen op stadshuizen en politiebureaus) nog volledige bescherming en rechten verdienen. Naar mijn mening als jij zo zwaar los gaat en de poltie verleist de controle van de straat dienen ze die met man en macht terug proberen te krijgen, als daarvoor drastische maatregelen nodig zijn dan zo zij het.
Jij bent ook best een schijthuis eerste klas he? Je bent bang voor verdere escalatie, dus pleit je dat de politie als een stel Wild Bill Hickokies om zich heen op scherp moeten schieten. Waardoor je dus kans loopt op verdere escalatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Laten uitrazen? Ik weet niet wat ik lees? Dit kun je niet menen. Dus die gasten mogen lekker slppen en plunderen en we moeten ze maar laten? Wat denk je wat er gebeurd als we dit maar toelaten? Dan gaan er miljoenen de straten op rellen, plunderen, vernielen en wie weet wat nog niet allemaal, dan zijn we gefaald als samenleving. Misschien moeten we wat minder soft worden en het leger erop af sturen en dan schieten ze er maar eens een paar neer met scherp zodat ze weten dat ze er niet mee wegkomen moet je eens zien hoevaak dit nog gebeurd. Dit is een land in vernieling helpen en het probleem hier is een gedeelte in de westerse samenleving die meent dat zulke terroristen (want dat zijn het gewoon met aanslagen op stadshuizen en politiebureaus) nog volledige bescherming en rechten verdienen. Naar mijn mening als jij zo zwaar los gaat en de poltie verleist de controle van de straat dienen ze die met man en macht terug proberen te krijgen, als daarvoor drastische maatregelen nodig zijn dan zo zij het.
Die user is een grote emo. Ipv dat je eerst nadenkt voordat je je onderbuik gaat legen of zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het woordje 'gecontroleerd' lees je maar bewust even niet?
Verder ben ik tegen excessief geweld en al helemaal uit rambo-motieven van eens even laten zien wie hier de baas is. Als er zaken worden platgebrand, plunderingen zijn en weet ik het wat dan moet je in beginsel gewoon optreden. Maar wel altijd in balans.
Dream on.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het niet eens zo verkeerd als er echt een burgeroorlog ontstaat. Wanneer het gewone (autochtone) volk opstaat en de lichtgetintiers eruit knuppelt.
Oh, dit loopt wel heel erg uit de hand, zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:3rr0r frikandel'n bie de Lidl.
IQ en EQ van een zeekomkommer en ouders die het kennelijk ook geen fuck kan schelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:01 schreef Mubassie het volgende:
En weer zie ik vooral (Noord)Afrikanen de boel terroriseren.
Jochies die net komen kijken.
Allemaal verrot voor het leven, kunnen ze beter opruimen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is het niet eens zo verkeerd als er echt een burgeroorlog ontstaat. Wanneer het gewone (autochtone) volk opstaat en de lichtgetintiers eruit knuppelt.
Vaak genoeg ook beelden gezien van rellende Senegalezen in Spanje, en die kunnen ook gewoon een hele tijd ongestoord hun gang gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:04 schreef BMW1993 het volgende:
Hopelijk dat ze de Spaanse Guardia Civil die kant op sturen, die weten wel raad met onrustschoppers.
ga anders lekker mee rellen daar. Volgens mij pas je er prima tussen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:07 schreef wizkays het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting zoals in Zweden
Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:07 schreef wizkays het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting zoals in Zweden
ga anders lekker solliciteren voor agent zodat je jongeren kunt neerknallenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
ga anders lekker mee rellen daar. Volgens mij pas je er prima tussen.
Brain dead is onmogelijk, daarvoor moet je in de eerste plaats over een brein beschikken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:3rr0r frikandel'n bie de Lidl.
Is ook niet meer zoals vroeger onder Francoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:04 schreef BMW1993 het volgende:
Hopelijk dat ze de Spaanse Guardia Civil die kant op sturen, die weten wel raad met onrustschoppers.
graag. Zeker dat tuig dat er nu winkels loopt te plunderenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:11 schreef wizkays het volgende:
[..]
ga anders lekker solliciteren voor agent zodat je jongeren kunt neerknallen
Gaan ze lekker toch niet doenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:01 schreef Mubassie het volgende:
En weer zie ik vooral (Noord)Afrikanen de boel terroriseren.
Jochies die net komen kijken.
Allemaal verrot voor het leven, kunnen ze beter opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |