Ik hoor toch duidelijk Mirthequote:
Het zal mij de reet roesten Babs of Mirthe een van de twee was hetquote:
Volgens mij werd er bij beiden Mirthe geroepen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja die tweede die eerste kon ik niet verstaan.
Toen had ze 15 stemmen ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
1 keer op exitstip gestaan tegen leila
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij werd er bij beiden Mirthe geroepen..
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.
Die gaat echt wel een manier vinden om Bern op de hoogte te brengen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?
Er zal vast wel iemand zijn mond voorbij pratenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.
Mogen ze niet maar ja..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |