Echt een bitch hoor. Eigenlijk zou hij de hottub uit moeten stappen en haar daar lekker alleen laten zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:25 schreef pingu66 het volgende:
Bern wil hand van Sas vasthouden.
NEE HOUDT DAAR MEE OP!
Je ziet hem gewoon tellen...quote:
Komt zeker wel weer goed.. maar dat is alleen omdat Bern het allemaal slikt..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Welnee Sasha is even aan het ventileren. Komt wel goed
Ventileren kan je ook alleen doenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Welnee Sasha is even aan het ventileren. Komt wel goed
weten ze dat al?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha geen shag meer van de Jumbo of andere online winkels dus dat gaat niet
Dat was in het begin even. Ze is nu niet boos op Bern.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Komt zeker wel weer goed.. maar dat is alleen omdat Bern het allemaal slikt..
En kan ook bij je partnerquote:
Knappe meid hoor.quote:
maar geen enkele uitstraling of warmtequote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het een leuke meid, een van de normaalste daar in die loods
Gelukkig ben je dat niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef schizolientje het volgende:
als Bern mijn zoon of broer of vriend zijn zou ik nu alvast een compilatie maken over hoe een zwak volgzaam schaap hij is in deze relatie en hoe hij voor aap staat of gezet wordt. En de nep schaterlach als achtergrond ipv muziekje
Bern is de verpersoonlijking van een schaap ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef schizolientje het volgende:
als Bern mijn zoon of broer of vriend zijn zou ik nu alvast een compilatie maken over hoe een zwak volgzaam schaap hij is in deze relatie en hoe hij voor aap staat of gezet wordt. En de nep schaterlach als achtergrond ipv muziekje
Dat viel mij ook al op, soms denk ik heeft ze ze niet allemaal op een rijtje. Toevallig vanmiddag nog \quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Je denkt dat het onmogelijk is maar Babette gaat met de dag vager lullen.
Babette denkt zelf waarschijnlijk dat ze heel verstandige dingen zegt maar haar woorden zijn inhoudsloos. Ze praat om te praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, soms denk ik heeft ze ze niet allemaal op een rijtje. Toevallig vanmiddag nog \
Vanmiddag dat zat ze bij `Moraima ze wilde weten wat Marciano besteld het ik wil ik wil ik wil het weten \Wat heeft hij gezegd, ik wil het ik wil het weten echt waar ik wil het gewoon wetenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Babette denkt zelf waarschijnlijk dat ze heel verstandige dingen zegt maar haar woorden zijn inhoudsloos. Ze praat om te praten.
Mogen ze maar muziekquote:
Ik weet ook niet waarom dit ineens is maar het is wel leukquote:
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Voor wie hier interesse in heeft....stream 2
[ afbeelding ]
Ja dat is het ook. En haar manier van bewegen ook. Vind er weinig aantrekkelijks aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Verida het volgende:
ik b
[..]
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.
het is een mannenlijf aan de achterkant.
Het topje van Eunice wat Wendy aan het maken is passen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Voor wie hier interesse in heeft....stream 2
[ afbeelding ]
Ja vast ik heb geen zin om te luisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het topje van Eunice wat Wendy aan het maken is passen?
Snap ik, maar ze waren daar vanmiddag ook al mee bezigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast ik heb geen zin om te luisteren
Ik dacht dat het Rupie op hakken wasquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Verida het volgende:
ik b
[..]
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.
het is een mannenlijf aan de achterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |