Dat viel mij ook al op, soms denk ik heeft ze ze niet allemaal op een rijtje. Toevallig vanmiddag nog \quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Je denkt dat het onmogelijk is maar Babette gaat met de dag vager lullen.
Babette denkt zelf waarschijnlijk dat ze heel verstandige dingen zegt maar haar woorden zijn inhoudsloos. Ze praat om te praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, soms denk ik heeft ze ze niet allemaal op een rijtje. Toevallig vanmiddag nog \
Vanmiddag dat zat ze bij `Moraima ze wilde weten wat Marciano besteld het ik wil ik wil ik wil het weten \Wat heeft hij gezegd, ik wil het ik wil het weten echt waar ik wil het gewoon wetenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Babette denkt zelf waarschijnlijk dat ze heel verstandige dingen zegt maar haar woorden zijn inhoudsloos. Ze praat om te praten.
Mogen ze maar muziekquote:
Ik weet ook niet waarom dit ineens is maar het is wel leukquote:
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Voor wie hier interesse in heeft....stream 2
[ afbeelding ]
Ja dat is het ook. En haar manier van bewegen ook. Vind er weinig aantrekkelijks aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Verida het volgende:
ik b
[..]
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.
het is een mannenlijf aan de achterkant.
Het topje van Eunice wat Wendy aan het maken is passen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Voor wie hier interesse in heeft....stream 2
[ afbeelding ]
Ja vast ik heb geen zin om te luisterenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het topje van Eunice wat Wendy aan het maken is passen?
Snap ik, maar ze waren daar vanmiddag ook al mee bezigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast ik heb geen zin om te luisteren
Ik dacht dat het Rupie op hakken wasquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Verida het volgende:
ik b
[..]
Ik blijf het lichaam van Eunice vreemd vinden, vreemde proporties en zo zonder taille.
het is een mannenlijf aan de achterkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |