Geslaagd is geslaagd makker. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en in ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
Neem allemaal maar een gebakje
[ afbeelding ]
Feli, pik.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Bijzonder tevreden (lol)quote:Op maandag 3 juli 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je straks als je alles gehaald hebt?
Gehaald is gehaald, gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Dit is geen vers gebak. Ik sla over.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Hallo n1ek-. Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is geen vers gebak. Ik sla over.
Krentenkakker.
(Van harte).
gediplomeerd frietbakkerquote:Op maandag 3 juli 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geslaagd is geslaagd makker. Gefeliciteerd.
Wat kan/ben je straks als je alles gehaald hebt?
Ik word hier heel verdrietig van.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar gaat het naar toe in deze wereld
Wij hadden in mijn tijd toch hele andere ideeën bij een slet prikken, hahahahaquote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij hadden in mijn tijd toch hele andere ideeën bij een slet prikken, hahahaha
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die enigszins geïnteresseerd zijn om hier 35 secondes van hun leven aan te verspillen: niet doenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Bedankt moderator @onlogischquote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:DombohetOlifantje1
Sommelier?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Succes makkerquote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Hopelijk liggen de eisen iets hoger dan met 5,5'jes slagen voor je examens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |