Ik mag haar toch wel missen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:08 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Interessante opmerking. Blijkbaar speelde er toch iets?
Je komt niet heel erg stabiel en volwassenen over valt mij en andere fokkers op.
Hebben ze ook voor jou zo te lezenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:45 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor vrouwen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:46 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik kookte nooit voor haar en deed geen boodschappen. Dat soort shit.
Hoezo? Is het zo erg als de vrouw dat moet doen ?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja nou snap ik waarom ze het uitgemaakt heeft.
Komt op zeg.
Groei een stel ballen, verwerk dit en ga verder met je leven.
Ik betaalde wel veel meerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:05 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Hoezo? Is het zo erg als de vrouw dat moet doen ?
Newsflash: vrouwen houden ook van seks!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:45 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor vrouwen
Nee dat is prima als je dat beiden prima vindt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:05 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Hoezo? Is het zo erg als de vrouw dat moet doen ?
Nee dat is juist verstandig bij een break up. Sure. Het is nu heel kut. Maar dat wordt beter. Geloof me.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:05 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Blokkeren is toch niet per se respectloos
Iemand die aardig is hier. Wonder.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dat is juist verstandig bij een break up. Sure. Het is nu heel kut. Maar dat wordt beter. Geloof me.
Ik betaalde veel. Vrouwen willen altijd de rijkste optie. Ze geven niks om uiterlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee dat is prima als je dat beiden prima vindt.
Maar het is ook niet erg als vrouwen concluderen dat ze geen trek hebben in een kindman.
Ik wil niet te erg een open boek zijn, te meer omdat de redenen pijnlijk zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |