Spannend!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
De stem dat ze de rolgordijnen van de slaapkamers moeten sluiten!
laat het alsjeblieft een eliminatie zijn!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef danaqui het volgende:
Handtatelijke kut kind is weer lelker bezig, Ice moet iedere keer haar handen wegdoen
gooi er nog een eliminatie inquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Agosssie ze zijn blij, ze weten dat er al een eliminatie geweest is.. dús moet dit wel geld verdienen worden
Hij zou gelijk uitgezet wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan nog naar hem wijzen......... tja.....het zou eens andersom moeten zijn, had hij gelijk eente pakken!
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Goh was er daarom ineens 'grote schoonmaak'??? Je zou het bijna denken...
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
grote schoonmaak is al vaker geweest, eens per zoveel weken moet alles een keer grondig worden gedaan. Heeft volgens mij helemaal niets te maken met opdrachten of eliminaties.
hilarisch die Eunicequote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Mevrouw StikErBijnain stikt bijna![]()
Ben ik in beeld geweest, ja want dit was een van de betere Shows![]()
[ afbeelding ]
Is indd al een paar maanden geleden volgens mij in januari de laatste keerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was nu toch een hele tijd geleden (maar ik kan me vergissen)..... een tijdje deden de nieuwe managers het direct nadat ze aangesteld werden.... toch?
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was alleen het kantoor wat werd schoongemaakt bij wisseling van manager.
de grote schoonmaak geldt voor de hele loods
Klopt, maar dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Voor Zoe ook niet. Bij Wendy niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar na aantreden werd meestal snel een datum vastgesteld dat ze met zijn allen de loods gingen doen.... bij Zoë is het in ieder geval niet gedaan
Hij praten vanmorgen in de keuken op een grappige manier tegen haar en keek ondeugend naar haar. Dat zal voor haar de aanleiding wel weer zijn om dit te doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:34 schreef danaqui het volgende:
Ik ben maar naar de andere stream gegaan, kutkind kan niet met haar grijpgrage klauwen van Ice afblijven en ik snap niet dat hij er iets van zegt, afgelopen dagen was het veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |