Duurt nog wel een uurtje voor de meeste op zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
Nou ze mogen weer bijna... het is bijna 08.00...
Ja dat klopt, ze melkt alles uit... en ook dat stiekeme geschrans van haar... het is vechten tegen de bierkaai...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant hebberig mens en de manier hoe ze praat, bijna onverstaanbaar en die gebaren en erbij.
Iemand niet laten uitpraten. Vreselijk mensen daar moet je niet eens energie in stoppen om mee te willen praten.
CAME AAAAANNNquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Hej FEBO knal die lampen eens aan en en gooi er gelijk maar een batterijwissel in... dan kunnen we gelijk door naar de verdienopdracht..
Gelukt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
Hej FEBO knal die lampen eens aan en en gooi er gelijk maar een batterijwissel in... dan kunnen we gelijk door naar de verdienopdracht..
Ik was net te laat om te cappen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Zoe met die make-op vlekken in haar gezicht...
Slaapt ook beneden in bed van Eunice, en Eunice in bed van Janet als het goed is hequote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat Isaac beneden ging slapen of zoiets...
Ik zie toch net Isaac boven Zoe liggen... of ben ik maf aant worden...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Slaapt ook beneden in bed van Eunice, en Eunice in bed van Janet als het goed is he
Goedemorgen Rozijntje,ik heb er even over nagedacht. en volgens mij is Erik zuinig maar niet gierig.Daar ligt bij mij de nuance.En daarbij is Madam ook best inhalig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Geweldig filmpje van Moirama en Erik over gierig zijn.
Dat stukje waarin Erik boos en snel naar voren loopt met zijn gezicht dicht bij Moirama was wel heftig vind ik. Dat is een stukje echte Erik die zich naar mijn mening in die show heel erg inhoudt. De enige keer dat hij zo boos werd was toen de rook dames met elkaar aan het praten waren. Dat mocht niet van Erik. Daar liep hij ook fel naar ze toe met dat zelfde vingertje en ze toebijten dat als ze praten tijdens het roken dat er een boete komt. Inclusief fuuk joe en middelvinger.![]()
Moirama is gewoon Moirama en ze was niet eens boos. Boos was ze met Leila vaak. Dat zag er anders uit.
Erik was goed pissig gierig genoemd te worden en ik denk dat dat vaker tegen hem is gezegd. Anders word je niet zo boos.
Ik heb aan allebei een hekel maar hier ben ik team Moirama.
Ik neem nog een bakkie
Dat was je al.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie toch net Isaac boven Zoe liggen... of ben ik maf aant worden...
uuhh dat stapel bed is uit elkaar gehaald. Dus dat kan je niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuhh dat stapel bed is uit elkaar gehaald. Dus dat kan je niet gezien hebben.
Dat laatste durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |