Round 2.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Nu moet Moirama even plassen hopelijk..
Wat een naar mens Moraima in dit filmpje zegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:24 schreef Frummelie het volgende:
Sommige kunnen ook wel overdrijven ik dacht een moordlustige Erik aan te treffen......
Ik had het er ook bij gezet,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Wanneer is nou dat rolschaatsgebeuren van Mirthe...
Van de agenda kan je ook niet meer op aan... niet lullig bedoeld naar jou Dot... ze blijven veranderen...
Nou ja in ieder geval hebben we het gala nog...
Is toch ook niet best dat het zo moet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:43 schreef Chanel5 het volgende:
Iedere keer een schuin oogje (of er al iemand komt?)
Ja echt niet te geloven Dot maar ik moest er ook wel vreselijk om lachen... wat een figuur..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een naar mens Moraima in dit filmpje zeg
I
De bewoners maken er wel een zooitje van daar kunnen jullie niks aan doen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het er ook bij gezet,
Ook de filmavond gisteren is niet door gegaan
De meesten gaan daarom met haar ook geen discussie aan.Heeft toch geen zin.Ik moet steeds aan Leila denken,die deed dat wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt niet te geloven Dot maar ik moest er ook wel vreselijk om lachen... wat een figuur..
Ik vond het grappig, elk verwijt naar Erik deed ze zelf ook.. tot en met stemverheffen maar dat mogen blijkbaar alleen mensen die uit Curacao komenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een naar mens Moraima in dit filmpje zeg
I
En vrouw zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond het grappig, elk verwijt naar Erik deed ze zelf ook.. tot en met stemverheffen maar dat mogen blijkbaar alleen mensen die uit Curacao komen
Ach hij pakt de kliekjes en andere pakken weer wat andersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Erik neemt ruim, dat is in de pocket..ik ben benieuwd wat er verder nog te eten is..
Haha nee klopt..Ja dat waren ook top momentjes...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten gaan daarom met haar ook geen discussie aan.Heeft toch geen zin.Ik moet steeds aan Leila denken,die deed dat wel.
Ik vind haar zo irritant hebberig mens en de manier hoe ze praat, bijna onverstaanbaar en die gebaren en erbij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt niet te geloven Dot maar ik moest er ook wel vreselijk om lachen... wat een figuur..
Was naar aanleiding van jouw post over akkefietjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha nee klopt..Ja dat waren ook top momentjes...
En dan ineens uit het niets zullen ze dan wel weer wat hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De bewoners maken er wel een zooitje van daar kunnen jullie niks aan doen...
Echt he ,en dan die gebaren met haar handen er bij en als Erik dan met zijn vinger wijzend aan komt lopen is dat niet goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond het grappig, elk verwijt naar Erik deed ze zelf ook.. tot en met stemverheffen maar dat mogen blijkbaar alleen mensen die uit Curacao komen
Intimiderend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ,en dan die gebaren met haar handen er bij en als Erik dan met zijn vinger wijzend aan komt lopen is dat niet goed
Ja jammer, ik vind het wel handig... tegenwoordig is het bijna het 1ste wat ik doe s'ochtends..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ineens uit het niets zullen ze dan wel weer wat hebben
Maar goed agenda bijhouden heeft weinig zin zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |