Gaat over het feit dat er op Janet gestemd is en zij dacht zij hetzou worden. Dat Janet verbaasd was en niet voorbereidquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is al een hele tijd in gesprek met Marciano... ik zou best willen weten waar ze het over hebben, maar kan die stem van Eunice en vaak haar manier van praten echt niet meer aanhoren, wat een irritatie....
Het is een beetje anders ingedeeld nu. Isaac wilde beneden slapen maar Zoë wilde niet ruilen in het verleden. Nu Janet weg is kon Isaac op de plaats van Eunice gaan liggen. Dat vond Zoë niet leuk want ze wilde heel graag naast Isaac liggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuhh dat stapel bed is uit elkaar gehaald. Dus dat kan je niet gezien hebben.
Heeft ook 195 euro meebetaald aan die documentaire die Jasper tijdens zijn evenement heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef woxxel het volgende:
Wat Erik zelf ook al zei. Hij overdenkt z'n keuze om te delen.
Hij wou mirthe helpen met de discobal heeft van z'n eigen geld ergens aan meebetaald en doet zuinig met z'n voorraad.
Hij is alleen wel zo dat ie zonder schaamte iets eet uit z'n kast terwijl de rest hun eigen dlgeld al hebben opgemaakt.
Ice was ook aan t meelullen aan beide kanten. Heeft ook een behoorlijke voorraad. Maar alleen bern en Erik mogen gierig genoemd worde.
Over achter haar rug praten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is al een hele tijd in gesprek met Marciano... ik zou best willen weten waar ze het over hebben, maar kan die stem van Eunice en vaak haar manier van praten echt niet meer aanhoren, wat een irritatie....
Dat ze tijdens het lukken kip at dat kan maar wat op haar bord lag was wat aan de bodem zat en heeft zij gepakt..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
was wel degelijk kip , en terwijl ze kip stond te plukken ging er ook genoeg kip in die grote slabek
Dat isaac en iemand anders over haar lulden, en dat ze dat heeft gehoord. Maar isaac zit nu te slijmen bij haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat over het feit dat er op Janet gestemd is en zij dacht zij hetzou worden. Dat Janet verbaasd was en niet voorbereid
WIe allemaal op Janet gestemd heeft
Luister verder ook niet zo goed daar
Ja ook, maar ook over dat er over Janet gestemd was, nu is ze over Isaac bezigquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat isaac en iemand anders over haar lulden, en dat ze dat heeft gehoord. Maar isaac zit nu te slijmen bij haar.
Moraima wil graag dingen kopen idd en dat kun je zien als hebberig natuurlijk. Ik zie het anders.. ze kan buiten bijna nooit iets voor zichzelf kopen en moet elke euro tig keer omdraaien voordat ze die uit kan geven en zij ziet hier een kans om een jaar te leven waarin ze toch sms wat voor zichzelf kan kopen. Ik begrijp dat wel van haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat over nog net niet schooien erik geef ik u gelijk in , maar de grootste hebbert is wel morrie ik ik ik
Zoe had ook gewoon op plek Janet kunnen gaan liggen, waar ze nu dus ligt. En Isaac op haar oude plek. Dat wilde Sasha, die wilde graaf Isaac naast haar. Maar daar lugt nu Eunice.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een beetje anders ingedeeld nu. Isaac wilde beneden slapen maar Zoë wilde niet ruilen in het verleden. Nu Janet weg is kon Isaac op de plaats van Eunice gaan liggen. Dat vond Zoë niet leuk want ze wilde heel graag naast Isaac liggenNu is Zoë in het bed van Janet gaan liggen en Isaac inzet bed van Eunice en is Eunice in het bed van Zoë en het bed van Isaac is afgebroken..
Ik weet niet of het duidelijk is geworden maar er was gisteren heel veel geruil van bedden
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat heeft morrie echt niet gedeeld hoor. Dat was gewoon over en als Erik het niet had bewaard was het de vuilnisbak ingegaan.
en zo bijzonder eten was het niet, rijst met uien.
Hoorde van de week, ik dacht dat het Wendy was, zeggen dat Moraima meer voor haar gala besteld dan dat ze eten besteldquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Dat de rijst met uien niet bijzonder was kan ze natuurlijk niets aan doen.. er was namelijk niets meer om mee te koken.
Ze zouden eens een ander slachtoffer moeten zoeken, ik vind dat Wendy daar genoeg doet..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben Wendy gelijk al uit bed getrommeld toen ze gingen koken. Ik zei het gisteren al dat Wendy nu de klos zal zijn.
Dat begrijp ik ook maar inhalig zijn en iemand krijsend beschuldigen van gierigheid (ik denk dat ze zuinigheid en bewust met geld omgaan bedoeld)te ver gaat. De ware aard kwam boven en dat was niet leukquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima wil graag dingen kopen idd en dat kun je zien als hebberig natuurlijk. Ik zie het anders.. ze kan buiten bijna nooit iets voor zichzelf kopen en moet elke euro tig keer omdraaien voordat ze die uit kan geven en zij ziet hier een kans om een jaar te leven waarin ze toch sms wat voor zichzelf kan kopen. Ik begrijp dat wel van haar.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Zoe had ook gewoon op plek Janet kunnen gaan liggen, waar ze nu dus ligt. En Isaac op haar oude plek. Dat wilde Sasha, die wilde graaf Isaac naast haar. Maar daar lugt nu Eunice.
Wat dus niet waar was en Moraima heeft een papier opgehangen met alle bestellingen en kosten en als iemand het op de pc wilde controleren mocht mee naar het kantoor van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van de week, ik dacht dat het Wendy was, zeggen dat Moraima meer voor haar gala besteld dan dat ze eten besteld
40 euro aan boodschappen , de rest voor galaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van de week, ik dacht dat het Wendy was, zeggen dat Moraima meer voor haar gala besteld dan dat ze eten besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |