abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209701924
Eunice is al een hele tijd in gesprek met Marciano... ik zou best willen weten waar ze het over hebben, maar kan die stem van Eunice en vaak haar manier van praten echt niet meer aanhoren, wat een irritatie....
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:43:24 #277
388664 crew  Dotteke
pi_209701951
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is al een hele tijd in gesprek met Marciano... ik zou best willen weten waar ze het over hebben, maar kan die stem van Eunice en vaak haar manier van praten echt niet meer aanhoren, wat een irritatie....
Gaat over het feit dat er op Janet gestemd is en zij dacht zij hetzou worden. Dat Janet verbaasd was en niet voorbereid
WIe allemaal op Janet gestemd heeft
Luister verder ook niet zo goed daar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209701955
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
uuhh dat stapel bed is uit elkaar gehaald. Dus dat kan je niet gezien hebben. ;)
Het is een beetje anders ingedeeld nu. Isaac wilde beneden slapen maar Zoë wilde niet ruilen in het verleden. Nu Janet weg is kon Isaac op de plaats van Eunice gaan liggen. Dat vond Zoë niet leuk want ze wilde heel graag naast Isaac liggen 8)7 Nu is Zoë in het bed van Janet gaan liggen en Isaac inzet bed van Eunice en is Eunice in het bed van Zoë en het bed van Isaac is afgebroken..

Ik weet niet of het duidelijk is geworden maar er was gisteren heel veel geruil van bedden :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209701962
Jasper en Isaac gaan iedereen waarschuwen dat het eten op tafel staat...... ineens valt het op dat het er wel erg 'leeg' gaat worden! :)
pi_209701964
Wat Erik zelf ook al zei. Hij overdenkt z'n keuze om te delen.
Hij wou mirthe helpen met de discobal heeft van z'n eigen geld ergens aan meebetaald en doet zuinig met z'n voorraad.
Hij is alleen wel zo dat ie zonder schaamte iets eet uit z'n kast terwijl de rest hun eigen dlgeld al hebben opgemaakt.
Ice was ook aan t meelullen aan beide kanten. Heeft ook een behoorlijke voorraad. Maar alleen bern en Erik mogen gierig genoemd worde.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:44:54 #281
388664 crew  Dotteke
pi_209701979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef woxxel het volgende:
Wat Erik zelf ook al zei. Hij overdenkt z'n keuze om te delen.
Hij wou mirthe helpen met de discobal heeft van z'n eigen geld ergens aan meebetaald en doet zuinig met z'n voorraad.
Hij is alleen wel zo dat ie zonder schaamte iets eet uit z'n kast terwijl de rest hun eigen dlgeld al hebben opgemaakt.
Ice was ook aan t meelullen aan beide kanten. Heeft ook een behoorlijke voorraad. Maar alleen bern en Erik mogen gierig genoemd worde.
Heeft ook 195 euro meebetaald aan die documentaire die Jasper tijdens zijn evenement heeft laten zien.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:45:37 #282
388664 crew  Dotteke
pi_209701985
Het brunchen is begonnen Marciano en Eunice zitten nog te praten
pi_209701987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
Over achter haar rug praten.
pi_209701989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:

[..]
was wel degelijk kip , en terwijl ze kip stond te plukken ging er ook genoeg kip in die grote slabek
Dat ze tijdens het lukken kip at dat kan maar wat op haar bord lag was wat aan de bodem zat en heeft zij gepakt..
pi_209701998
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gaat over het feit dat er op Janet gestemd is en zij dacht zij hetzou worden. Dat Janet verbaasd was en niet voorbereid
WIe allemaal op Janet gestemd heeft
Luister verder ook niet zo goed daar
Dat isaac en iemand anders over haar lulden, en dat ze dat heeft gehoord. Maar isaac zit nu te slijmen bij haar.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 10:46:52 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209702000
De man die je zelden in de keuken ziet geeft een compliment.
Maar ook even de opmerking dat alles weer op moest.
We hebben het over Bern.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:48:20 #287
388664 crew  Dotteke
pi_209702022
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:46 schreef mootie het volgende:

[..]
Dat isaac en iemand anders over haar lulden, en dat ze dat heeft gehoord. Maar isaac zit nu te slijmen bij haar.
Ja ook, maar ook over dat er over Janet gestemd was, nu is ze over Isaac bezig
pi_209702028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:33 schreef cinsan het volgende:

[..]
dat over nog net niet schooien erik geef ik u gelijk in , maar de grootste hebbert is wel morrie ik ik ik
Moraima wil graag dingen kopen idd en dat kun je zien als hebberig natuurlijk. Ik zie het anders.. ze kan buiten bijna nooit iets voor zichzelf kopen en moet elke euro tig keer omdraaien voordat ze die uit kan geven en zij ziet hier een kans om een jaar te leven waarin ze toch sms wat voor zichzelf kan kopen. Ik begrijp dat wel van haar.
pi_209702032
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het is een beetje anders ingedeeld nu. Isaac wilde beneden slapen maar Zoë wilde niet ruilen in het verleden. Nu Janet weg is kon Isaac op de plaats van Eunice gaan liggen. Dat vond Zoë niet leuk want ze wilde heel graag naast Isaac liggen 8)7 Nu is Zoë in het bed van Janet gaan liggen en Isaac inzet bed van Eunice en is Eunice in het bed van Zoë en het bed van Isaac is afgebroken..

Ik weet niet of het duidelijk is geworden maar er was gisteren heel veel geruil van bedden :D
Zoe had ook gewoon op plek Janet kunnen gaan liggen, waar ze nu dus ligt. En Isaac op haar oude plek. Dat wilde Sasha, die wilde graaf Isaac naast haar. Maar daar lugt nu Eunice.
pi_209702055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:38 schreef Verida het volgende:

[..]
nou, dat heeft morrie echt niet gedeeld hoor. Dat was gewoon over en als Erik het niet had bewaard was het de vuilnisbak ingegaan.

en zo bijzonder eten was het niet, rijst met uien.
Ik maakte een grapje ;)

Dat de rijst met uien niet bijzonder was kan ze natuurlijk niets aan doen.. er was namelijk niets meer om mee te koken.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:51:56 #291
388664 crew  Dotteke
pi_209702058
Een ding kan ik je zeggen, ik ben wel te vertrouwen 1000%. Maar ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee, zegt Marciano
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:52:49 #292
388664 crew  Dotteke
pi_209702064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:51 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik maakte een grapje ;)

Dat de rijst met uien niet bijzonder was kan ze natuurlijk niets aan doen.. er was namelijk niets meer om mee te koken.
Hoorde van de week, ik dacht dat het Wendy was, zeggen dat Moraima meer voor haar gala besteld dan dat ze eten besteld
pi_209702068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze hebben Wendy gelijk al uit bed getrommeld toen ze gingen koken. Ik zei het gisteren al dat Wendy nu de klos zal zijn.
Ze zouden eens een ander slachtoffer moeten zoeken, ik vind dat Wendy daar genoeg doet.. ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_209702072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:

[..]
Moraima wil graag dingen kopen idd en dat kun je zien als hebberig natuurlijk. Ik zie het anders.. ze kan buiten bijna nooit iets voor zichzelf kopen en moet elke euro tig keer omdraaien voordat ze die uit kan geven en zij ziet hier een kans om een jaar te leven waarin ze toch sms wat voor zichzelf kan kopen. Ik begrijp dat wel van haar.
Dat begrijp ik ook maar inhalig zijn en iemand krijsend beschuldigen van gierigheid (ik denk dat ze zuinigheid en bewust met geld omgaan bedoeld)te ver gaat. De ware aard kwam boven en dat was niet leuk
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 10:54:17 #295
388664 crew  Dotteke
pi_209702091
En dan nu het alarm laten gaan :P
Dan moet je zien graaien om het snel mee naar de slaapkamer te nemen :P
pi_209702102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:

[..]
Zoe had ook gewoon op plek Janet kunnen gaan liggen, waar ze nu dus ligt. En Isaac op haar oude plek. Dat wilde Sasha, die wilde graaf Isaac naast haar. Maar daar lugt nu Eunice.
Dat zeg ik :D
pi_209702111
Heeft Zoe een geheime persoonlijke opdracht ofzo.. kan toch niet waar zijn dat je die make-up serieus neemt..
Gewoon omdat het kan!
pi_209702128
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoorde van de week, ik dacht dat het Wendy was, zeggen dat Moraima meer voor haar gala besteld dan dat ze eten besteld
Wat dus niet waar was en Moraima heeft een papier opgehangen met alle bestellingen en kosten en als iemand het op de pc wilde controleren mocht mee naar het kantoor van.
pi_209702143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
40 euro aan boodschappen , de rest voor gala
pi_209702145
Zoë had weer eens een 'hilarische' opmerking toen Moraima, Rupert en Imadiddin uit het kantoor kwamen: Daar hebben we Team Eliminatie!!!!!
tja ik zag op haar na niemand lachen om deze opmerking
Later aan tafel komt ze er nog maar even op terug.... en dan een gezicht van 'wat ben ik leuk en gevat he'....
ga toch naar huis.!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')