Dat is wat daar altijd gebeurt. Niemand bemoeit zich met mensen die ruzie maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
Marciano was even bij die fittie gisteravond maar smeerde m naar boven vond ik wel laffig hij had kunnen bemiddelen of sussen
ook marciano schijt in zijn broek voor de grote bek van morrie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
Marciano was even bij die fittie gisteravond maar smeerde m naar boven vond ik wel laffig hij had kunnen bemiddelen of sussen
Dat doet niemand als er een fittie is... toen Martin voor rotte vis werd uitgemaakt zaten er tig man omheen... iedereen was stil.... maar achteraf oweequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij noemen ze dat tv maken en moeten ze gewoon even hun momentje hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is wat daar altijd gebeurt. Niemand bemoeit zich met mensen die ruzie maken.
Ze staan er gewoon bij te kijken of lopen weg.
Eten is vaak best wel in orde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ziet er wel gezellig uit, er wordt wel werk van gemaakt.
Dat is niet waar. Het leek een beetje op kip maar het was aangekoekte rijst wat op haar bord lag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
Woensdagavond had Moraima gekookt en de meeste kip op haar eigen bord gelegd en een ander is gierig.
was wel degelijk kip , en terwijl ze kip stond te plukken ging er ook genoeg kip in die grote slabekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het leek een beetje op kip maar het was aangekoekte rijst wat op haar bord lag.
Waarom worden er vaak dingen gesuggereerd van bewoners wat helemaal niet waar is. Dat is pas misleidend.
Nee hoor is helemaal niet verwarrend.. klopt precies wat er wordt gezegd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dit verslag komt heel verwarrend over voor de users die alles nalezen.
Morrie is alles behalve rustig, toch?
En dan denkt hij ook echt dat hij heel wat gedeeld heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:21 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een heerlijk filmpje... Erik heeft een pottertje pp gedeeld........ in een kreukie hier....
Mogguhquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan denkt hij ook echt dat hij heel wat gedeeld heeft![]()
Hij is toch ook gierig? En ook nog heel gulzig hebberig en inhalig.. het is net een hond die aan de tafel zit te schooien tot hij nog wat krijgt. Zonder te vragen maar wel met schooiende ogen.. het is nog net niet dat hij er bij kwijlt.
dat over nog net niet schooien erik geef ik u gelijk in , maar de grootste hebbert is wel morrie ik ik ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is toch ook gierig? En ook nog heel gulzig hebberig en inhalig.. het is net een hond die aan de tafel zit te schooien tot hij nog wat krijgt. Zonder te vragen maar wel met schooiende ogen.. het is nog net niet dat hij er bij kwijlt.
Ze hebben Wendy gelijk al uit bed getrommeld toen ze gingen koken. Ik zei het gisteren al dat Wendy nu de klos zal zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
De eerste ochtend zonder Janet.. ik ga het geklingklang van de potten en pannen wel missen... nooit gedacht dat ik dat zou zeggen..![]()
Maar wie gaat nu al die taken overnemen van Janet...hmmm
Ze was al een poos bezig voordat ze in de badkamer waren . Filmpje nog eens goed kijken. En Erik probeerde continu iets te zeggen wat door de grote onbeschofte slabek onderbroken werd en ja, op een gegeven moment stapte hij op haar af, absoluut niets dreigends aanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor is helemaal niet verwarrend.. klopt precies wat er wordt gezegd.
Moraima praat nu eenmaal zo en ik vond ook dat ze vrij rustig bleef.. Erik ging juist uit z’n plaat. Ik snap dat hij geïrriteerd was omdat ze hem onderbrak maar dan nog kan het niet hoe schreeuwend en intimiderend hij op haar af liep
en vergeet niet dat wanneer het eten op tafel komt Erik nauwkeurig staat te kijken op welk bord het meeste ligt, al moet hij over alle andere borden heen pakken, DAT bord is dan echt voor hem!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Dat is nog eens een goede vergelijking, midden in de roos!!!!
hij is zuinig, en eet graag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoe heeft het wel voor elkaar, dat beide stinkerds (haar woorden) nu niet aan haar kant liggen. Sasha was daar gisyeren niet zo blij mee. Die heeft nu weer Eric boven haar en Eunice naadt haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje he![]()
Gister is er een aanvraag gedaan of Ice beneden kon slapen in het bed van Eunice en dat vond k5 goed.
Dus FEBO wij willen de slaapkamer zien![]()
Dat is nog rijst van wat er woensdag over was toen Moraima heeft gekookt. Nou heeft hij toch nog een extra portie van Moraima.. en maar zeggen dat ze nog nooit iets heeft gedeeldquote:
nou, dat heeft morrie echt niet gedeeld hoor. Dat was gewoon over en als Erik het niet had bewaard was het de vuilnisbak ingegaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is nog rijst van wat er woensdag over was toen Moraima heeft gekookt. Nou heeft hij toch nog een extra portie van Moraima.. en maar zeggen dat ze nog nooit iets heeft gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |