Ik zal naar je zwaaienquote:
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkersquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen al op de rug lag te koekeloeren
Niet te hard zwaaien, anders worden ze nog wakkerquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkers
Ik was ff mijn mail weer aan het beantwoorden, word soms gek van alle mailquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja sssst, stil zijn en zwaaien naar de lurkers
@devzero moet je ook niet zoveel mailen!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was ff mijn mail weer aan het beantwoorden, word soms gek van alle mail
Ik weet niet wie dat is, maar ik bedoel mailen voor mijn werkquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
@:devzero moet je ook niet zoveel mailen!![]()
hihi was een kleine mention..quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar ik bedoel mailen voor mijn werk
Ik werk de hele dag doorquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hihi was een kleine mention..
het is wel laat, ben je nu nog aan het werk?
Ik zit in de politiek en moet heel veel lezen, alle kranten, nieuws etc. en krijg veel mail, die ik moet beantwoordenquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om 12 uur snachts nog? wat heb jhe voor baan dan..
Poe..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zit in de politiek en moet heel veel lezen, alle kranten, nieuws etc. en krijg veel mail, die ik moet beantwoorden
Daarom kan ik altijd tussendoor posten en lezen, maar ben ook regelmatig op werkbezoek, vergaderingen etc. Maar nu geen koffie meer, lief van je. Net een wijntje ingeschonken en dan lekker slapen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poe..
*geeft kopje koffie om wakker te blijven*
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom kan ik altijd tussendoor posten en lezen, maar ben ook regelmatig op werkbezoek, vergaderingen etc. Maar nu geen koffie meer, lief van je. Net een wijntje ingeschonken en dan lekker slapen.
ja precies, misschien even een linkje naar de exacte partij en plaats?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ben ergens wel benieuwd in welke tak van de politiek je zit. Communicatie/informatie van een partij of politieke verslaggeving rondom politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |