Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zettenquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Harry het volgende:
Mirthe is verbaasd, dat Rupert wist dat hij genomineerd zou worden.
Wendy zegt, dat hij wist dat ze op hem gingen. Hem is gevraagd "op wie wil jij spelen?"
Mirthe: hij is een bitch, maar ook de grappigste in de Loods.
Bern en Sasha spelen hierin een sluwe rol !!
ze hadden op ima moeten gaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Vind juist dat ze het dom gespeeld hebben. Hun groepje alweer 1 minder
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Yep en heel dom want zo gaat Imi manager worden met 1 stem meer en van mij mag hij liever dan Bernquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo Sluw. Ze hebben het toch dom gedaan, ze hadden iemand anders uit die groep neer moeten zetten
Geoliede machine inmiddelsquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze worden er steeds sneller mee lijkt het wel
Ze hadden Zoe moeten doen. De kans dat die het zou halen was nihil.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...quote:
Erik weet the drill.quote:
Jup die was al bezig voordat Janet de poort uit was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je hoort precies wanneer er eigenbelang meespeelt (net zoals bij Zoë)... opschieten, opschieten, want ik...ik...ik...
quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil nooit meer weg, kunnen ze hem niet als klusjesman aanhouden bij het nieuwe programma???
(zolang er maar niet gesoldeerd hoeft te worden..... flauw, I know)
Vraag ik me ook af. Heeft iemand op Wendy gestemd? Ik heb alles gemistquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:59 schreef patrick37 het volgende:
Over wie heeft wendy het met jappie?
over babette?
die zal haar kans wel schoon zien om op te schuiven naar Isaak of Babettequote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doen ze met die kamer? Alleen Janet is toch weg? Het stapelbed van Zoe wordt ook uit elkaar gehaald..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |