Ja kennelijk wel net boodschappen binnen gekomen. Beetje eten voor vanavond en morgen en drank voor het gala benieuwd of Morri iets aan de opbouw gaat doen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Las dat er geen eten was, ziet er niet zo uit.
Dus er is gewoon geleverd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze waren kratjes aan het uitpakken... ik denk dat de Voedselbank langs geweest is..![]()
[ afbeelding ]
Meer voor Erikquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
EN één minder te voeren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bern verkracht live op de streams een viool.
Heeft hij zeker altijd gewoon gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:43 schreef Verida het volgende:
[..]
managers hebben tot nu toe toch gewoon meegedraaid in het corvee?
en volgens mij heeft Bern ook altijd netjes zijn corveetaken gedaan.
Is stabiel dan wij denken, denk ik. Wij zien en horen niet alles hé. Ze hebben ook veel leuke momenten samen. Op televisie worden die i.i.g. niet verl getoond, vaak alleen bitchgedrag, maar ik zie toch ook leuke en serieuze momenten tussen hun. Vooral over het nog meer ontdekken samen, na EVJL. En buiten zijn er ook weer andere dingen om met elkaar mee te maken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef engine het volgende:
En toch zijn ze al bijna een jaar gelukkig samen en brengen ze het grootste gedeelte van de tijd samen door
Gebruikt hij hem toch, werd vaak beweerd dat hij niets met de viool deed.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bern verkracht live op de streams een viool.
Hij kan het i.i.g. beter dan ik. En hij durft het toch te doen, al vind ik (samen met vele anderen) een viool, kattegejank.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern is ook 'n beetje heleboel toondoof
Imi en Rupi waren al aan het bijscheppen voordat ze hun bord nog niet eens half leeg haddenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Judiwi het volgende:
Erik ook haastig eten, bang dat hij wat te kort komt en een extra bord mist.
Hij eet niet haastiger dan anders. Je hebt nu eenmaal snelle eters en langzame etersquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:01 schreef Judiwi het volgende:
Erik ook haastig eten, bang dat hij wat te kort komt en een extra bord mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |