Zou het überhaupt in hem opkomen dat hij misschien niet helemaal de juiste persoon is om dit zeggen?quote:
Nope. #victimizedquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou het überhaupt in hem opkomen dat hij misschien niet helemaal de juiste persoon is om dit zeggen?
Ik weet niet hoe controleerbaar dit is maar op zich klinkt dit me niet onredelijk. Je voorkomt dan dat een renstal met een grote voorsprong deze makkelijk nog verder kan uitbouwen.quote:
Als hij dat in 2014 had voorgesteld was het alleen wat geloofwaardiger overgekomen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe controleerbaar dit is maar op zich klinkt dit me niet onredelijk. Je voorkomt dan dat een renstal met een grote voorsprong deze makkelijk nog verder kan uitbouwen.
https://the-race.com/form(...)ext-years-car-early/quote:Hamilton then was told of Verstappen’s response later that day.
“Yeah but it wasn’t- it’s not like aimed at any one particular person or anything,” he insisted. “It’s just that obviously in my 17 years of being here… before even I got here, you would see periods of dominance.
“It continues to happen. I think as a sport, we do at some stage- I was really fortunate to have one of those periods that Max is having now but with the way it’s going, it will continue to happen over and over again.
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft al gereageerd op de quotes van Max:
[..]
https://the-race.com/form(...)ext-years-car-early/
Typische Britse reactie. Iets zeggen zonder het expliciet te zeggen.
Ga toch fietsen man.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
En zo groot is die voorsprong van RBR niet. Verwacht dat Ferrari en Aston Martin er deze race dicht op zullen zitten.
Toto natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?
Gottegot toen ie zelf 7 jaar voorsprong had huilde die niet zoquote:
Hahaquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
En ik dacht na de vorige race nog wel dat Lewis wat sympathieker was geworden
Onmogelijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
Eerst een race winnen. Anders breken ze de streak van 11 opeenvolgende seizoenen een race winnen en halen ze Ferrari niet in die op twintig staat (tussen 1994 en 2013).quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wie houdt Mercedes tegen om al aan de 24 auto te werken?
Lewimimimimimimimimiquote:
Lewis GOAT, maar Max GLOATquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:43 schreef DKUp het volgende:
Zelf zes jaar domineren, iemand anders domineert nog niet eens een compleet seizoen en dan nu compleet janken en klagen.
GOATED
Komt vooral omdat Perez onderpresteert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
En zo groot is die voorsprong van RBR niet. Verwacht dat Ferrari en Aston Martin er deze race dicht op zullen zitten.
Dat is altijd met Lewis. Doet een tijdje normaal, maar dan komt z'n ware aard weer naar boven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:57 schreef Rianne84 het volgende:
Hij is er goed ziek van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt vooral omdat Perez onderpresteert.
ik hoop dat Perez en zijn papa allebei snel weg zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is er goed ziek van.
Ik hoop wel dat hij weer gaat presteren.
Nah, ik niet. Het is Perez een beetje naar zijn hoofd gestegen, dat is waar. Maar hij moet gewoon punten pakken voor Red Bull. Hij zal ondertussen ook wel door hebben dat Max een klasse apart is .quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Perez en zijn papa allebei snel weg zijn
ja denk je echt dat hij het door heeft??quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, ik niet. Het is Perez een beetje naar zijn hoofd gestegen, dat is waar. Maar hij moet gewoon punten pakken voor Red Bull. Hij zal ondertussen ook wel door hebben dat Max een klasse apart is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |