Papa is hem veilig aan het stellen blablablaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Stroll zit er elke keer goed bij'
Man man man
Gaat helaas niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:06 schreef DKUp het volgende:
Charlie zou beter bij Red Bull of Mercedes gaan kijken om nog wat van zijn carrière te maken.
Gezien de salariseisen van een zeker persoon moet hij zich echt bij Mercedes meldenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:06 schreef DKUp het volgende:
Charlie zou beter bij Red Bull of Mercedes gaan kijken om nog wat van zijn carrière te maken.
Hij maakt nu even de salariseisen waarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gezien de salariseisen van een zeker persoon moet hij zich echt bij Mercedes melden
Als Mercedes instemt met de eisen van Lewis zijn ze echt van het padje af.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij maakt nu even de salariseisen waar
Hij is een goede coureur, maar je wint geen kampioenschappen met hemquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lance kan niet verder groeien![]()
Wat Viashit commentatoren
Lance kan er gewoon geen kut van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lanceren die hapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lance kan er gewoon geen kut van.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een goede coureur, maar je wint geen kampioenschappen met hem
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lance kan er gewoon geen kut van.
Nog slechter dan Olav Mol, dat is een prestatie op zichquote:
Ik wil hier niet vloeken in de kerk, maar Koen Bakker en Bas Schothorst op Grandprix Radio vind ik best goed. Ze doen nu alleen FPs, maar ik zou ze best eens tijdens een race willen horen. Wat mij betreft de beste opvolgers van de oude garde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
450k voor die wagenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:17 schreef StephanL het volgende:
Ik zag Catawiki staan bij Alpha Tauri. Denk even kijken. Kan je bieden op auto onderdelen van ze![]()
https://www.catawiki.com/nl/a/810581
Ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dit de eerste sprintweekend van dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |