Vind haar wel leuk als manager eigenlijk. Ze maakt wel TV. In de uitzendingen komt ze altijd wel leuk over, dus montages doen ook wat.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
Janet vandaag, morgen alle vliegen weg
Precies dat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:51 schreef Rhosyn het volgende:
De andere groep heeft Janet weg gestemd maar haar eigen groep heeft niks gedaan om haar goede een kans te geven.
Zijn die dom of wat.
Eunice denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Isaac vond het nog niet de tijd voor Janet om te gaan.
Op wie heeft hij gestemd?
Misschien wel op Eunice zoals ik nu een beetje begrijp uit het gesprek tussen bern en icequote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:53 schreef HappyCharly het volgende:
Prima dat Jannet er uit is. Ze deed wel veel voor de groep, benieuwd of ze dat met terugwerkende kracht nog gaan waarderen.
Eunice, maar Janet komt voor hem ook goed uit dus het maakt niet uit, zeker in deze fase niet. Je moet eerst al die nietszeggende geitenwollensokkennookers lozen, en dat lijkt met Janet nu aardig te gaan lukken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:52 schreef engine het volgende:
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Zoe die aan Janet vraagt of haar moeder ook vrij is (om haar te halen)
Daar sta je toch niet van te kijken dat dit uit haar mond komt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Zoe die aan Janet vraagt of haar moeder ook vrij is (om haar te halen)
Babette kan er niet tegen als ze tegengesproken word.quote:
Nee niets verbaast mij nog bij haar...wat een dom mens is datquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar sta je toch niet van te kijken dat dit uit haar mond komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |