Dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, Ajax is geen Brentford.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laat unsere Diamantenauge maar lekker goedkoop een topselectie bij elkaar moneyballen.
Ik verwacht ook wel wat van die De Lang van City, er zal zat zijn onder wat zij (nog) niet goed genoeg vinden/vonden, tenminste ik ga er vanuit dat hij meepraat ook al begint hij pas per 1/8.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, Ajax is geen Brentford.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waarom bemoei jij je hier mee?
Principes zijn hetzelfde. Je stelt een team samen dat binnen de eigen budgettaire beperkingen de grootste kans heeft op succes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat probeert iedere club uiteindelijk, maar er gaat nog zat fout her en der.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:02 schreef manny het volgende:
[..]
Principes zijn hetzelfde. Je stelt een team samen dat binnen de eigen budgettaire beperkingen de grootste kans heeft op succes.
Dat was al langer bekend. Deed het goed bij Torino en Liverpool was in zijn Ajaxtijd al zeer geinteresseerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Perr Schuurs op de radar van Liverpool en Napoli
#watvoorwereldlevenwein
Napoli zal wel weer terug gaan naar shitvoetbal dus daar past hij beter.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend. Deed het goed bij Torino en Liverpool was in zijn Ajaxtijd al zeer geinteresseerd.
Ik mag hopen dat Ajax de cultuur van eigen spelers opleiden wel enigszins blijft behouden. Brentford moet gemorste kruimels afvangen, Ajax kan de grootste jeugdtalenten van Nederland en Belgie halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die raken wel in een keer alles kwijt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Napoli zal wel weer terug gaan naar shitvoetbal dus daar past hij beter.
Al die journalisten zijn nu gewoon dat VI artikel aan het papagaaien terwijl er duidelijk een fundamenteel gebrek aan boekhoudkennis en grofweg fouten in dat artikel staan.quote:
Wie wil hij nu hebben dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:45 schreef -XOR- het volgende:
Is het drankpakket dat Ten Hag heeft meegekregen bij zijn afscheid eigenlijk al meegenomen in de boeken? Dat moet me namelijk een flink cadeau geweest zijn.
Meneer ik-slik-medicatie-van-mijn-vrouwquote:
Daar hebben wij niet zoveel aan denk ik, maar begrijp wel dat hij hem wil, is een paar keer beter dan Bijlow.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Meneer ik-slik-medicatie-van-mijn-vrouw
Onana heeft ook dit seizoen bij inter laten zien echt een goede keeper te zijn. Die snap ik wel, los van zijn vertrek en hoe ik denk over die pilletjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hebben wij niet zoveel aan denk ik, maar begrijp wel dat hij hem wil, is een paar keer beter dan Bijlow.
Meneer ik steek de club waar ik groot ben geworden een dolk in de rug nadat diezelfde club mij in een hele lastige tijd gesteund en geholpen heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Meneer ik-slik-medicatie-van-mijn-vrouw
Misschien is het ook allemaal niet zo’n warm bad. Kijk alleen al naar Edje van der Sar. Als ik van iemand niet warm word is hij het wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:06 schreef manny het volgende:
[..]
Meneer ik steek de club waar ik groot ben geworden een dolk in de rug nadat diezelfde club mij in een hele lastige tijd gesteund en geholpen heeft.
Journalisten zijn ook mensonterend in Nederland. Alles wordt ook zo enorm overdreven. Zelfs de nuchtere Stijn overdrijft al vreselijk op zijn Twitter.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Al die journalisten zijn nu gewoon dat VI artikel aan het papagaaien terwijl er duidelijk een fundamenteel gebrek aan boekhoudkennis en grofweg fouten in dat artikel staan.
We hebben het voor volgend seizoen/boekjaar 2023/2024 over een begrotingstekort van 40 miljoen VOOR de transfers en eventuele overwintering Europa.
Die 60 miljoen extra waar VI over rept is een puur boekhoudkundige 'schuld', die in werkelijkheid allang is betaald en daarmee dus totaal niet relevant is voor wat Ajax wel en niet kan doen deze zomer (wel relevant voor de belastingen overigens).
Komt er kortgezegd op neer dat Ajax ooit de beslissing heeft genomen om het transferbedrag (en ik geloof ook al het salaris) voor de contractduur bij elkaar op te tellen en dat dan pro rata over de duur van het contract af te schrijven naar 0 (wat natuurlijk in de praktijk vaak niet 0 is omdat je spelers verkoopt). Journalist van VI laat hier vooral een totaal gebrek aan economische kennis zien door opex en capex door elkaar te gebruiken. Om ook even aan te geven die 'schuld' van 60 miljoen was in 2018 ook 60 miljoen en was in 2020 zelfs 95 miljoen.
Daarnaast heeft Ajax nog wel een redelijke spaarpot over en kan daarmee makkelijk die 40 miljoen worden afgedekt, maar dat hoeft niet want 1 Alvarez of Timber is ook al genoeg om dat tekort op te lossen (of je lost het niet op dit jaar, wat ook geen probleem is).
Zeker in het voetbal doen ze enorm slecht hun werk en alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook mensonterend in Nederland. Alles wordt ook zo enorm overdreven. Zelfs de nuchtere Stijn overdrijft al vreselijk op zijn Twitter.
Dat vooral ja, al is dat niet alleen in het voetbal zo. Maar alles draait om de clicks en het overdrijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker in het voetbal doen ze enorm slecht hun werk en alles voor de clicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |