quote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)an-de-hand~a9f5ba13/
het punt dat het geld op is dat is simpelweg niet waar.quote:
Nee hoor maar dit beleid is al zo sinds 2018, eerst verkopen voor je koopt maar dat is toch wat anders dan geen reserves hebben.quote:
Je bent er maar druk mee he lieverd. Als jij er beter van slaapt als het geld zogenaamd op is bij Ajax dan is dat helemaal goed he.quote:
Jij bent er maar druk mee dat ik er druk mee benquote:Op maandag 3 juli 2023 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he lieverd. Als jij er beter van slaapt als het geld zogenaamd op is bij Ajax dan is dat helemaal goed he.
Valt reuze mee lieverd kom voor het eerst in een paar dagen weer eens kijken en je bent alweer bezig.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent er maar druk mee dat ik er druk mee ben
Boeiend.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt reuze mee lieverd kom voor het eerst in een paar dagen weer eens kijken en je bent alweer bezig.
Maar het verhaal klopt gewoon niet en zelfs in dat stuk staat dat er vorig seizoen 2/3 van 200 overbleef, dan gaat er 100 af, dan is het nog steeds 50, noem dat maar niks, dat zijn 2 Kokcu's.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent er maar druk mee dat ik er druk mee ben
Volgens mij wordt er ook nergens gesteld dat er geen geld is, maar slechts dat er verkocht moet worden om te kopen. Helemaal gezien het compleet scheve salarishuis dat ze erop nahouden.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het verhaal klopt gewoon niet en zelfs in dat stuk staat dat er vorig seizoen 2/3 van 200 overbleef, dan gaat er 100 af, dan is het nog steeds 50, noem dat maar niks, dat zijn 2 Kokcu's.
Het gaat vooral om een postieve transferbalans, om het CL gemis op te vangen moet je zo'n 30-40 miljoen elders verdienen en dat kan alleen met transfers.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook nergens gesteld dat er geen geld is, maar slechts dat er verkocht moet worden om te kopen. Helemaal gezien het compleet scheve salarishuis dat ze erop nahouden.
Homegrown meen ik dus je zou het uitgegeven bedrag er bijna terug voor moeten kunnen krijgen.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
50 miljoen en dan mogen ze Kudus voor 75 miljoen.
Vraag ik me afquote:Op maandag 3 juli 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed weg wel ja, voor 5 kan je hem beter houden.
Wat is kut? Ik denk dat hij beter is dan we hebben gezien maar hij is duidelijk verzopen mede door het verzaken van anderen, even los van de transfersom die sowieso te hoog was.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vraag ik me afWat krijgt die voor een salaris hier? Moeten toch wel ergens een jeugdspeler hebben die minstens net zo kut is
Nouja ongeveer 80% van alle keren dat hij een bal aanraakt is het niet best. Dus ja laten we hopen dat die idd een stuk beter kan. Maar zou er ook niet rouwig om zijn als we hem weg doen.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is kut? Ik denk dat hij beter is dan we hebben gezien maar hij is duidelijk verzopen mede door het verzaken van anderen, even los van de transfersom die sowieso te hoog was.
Hato is ook wel een talent, van Wijndal had ik echt meer verwacht, die was zowel aanvallend als verdedigend heel matig.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Bassey is niet beter dan Hato en Wijndal. En dat zegt veel.
wijndal kan ook wel wat, benieuwd hoe dat het komende seizoen gaat.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hato is ook wel een talent, van Wijndal had ik echt meer verwacht, die was zowel aanvallend als verdedigend heel matig.
Lol wat een onzinquote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)an-de-hand~a9f5ba13/
Zo praat je niet tegen een legende.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waarom bemoei jij je hier mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |