Dan moet 'ie maar snel werk zoeken na de Show, want dat zijn dure hebbedingetjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het houdt ze wel bezig die kleine Jasper![]()
Houdt zich op de vlakte, iedere keer een andere vrouw in bed, zijn evenementen neerzetten. Laat hem maar schuiven![]()
Erik wil vloerverwarming in zijn huis, en een warmtepomp
IK denk dat hij de prijzenpot in zijn gedachten heeftquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar snel werk zoeken na de Show, want dat zijn dure hebbedingetjes
Ohhja.. Erik heeft de illusie dattie gaat winnen ... zo ook die andere 14quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat hij de prijzenpot in zijn gedachten heeft
lijkt me toch wel logisch, de spelers die er nu nog inzitten zijn allemaal dicht bij de winst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. Erik heeft de illusie dattie gaat winnen ... zo ook die andere 14
Jup..zó dicht dat ze al bijna een Pot-Verdeel afspraak kunnen maken 8Ton gedeeld door 15 gegarandeerd bedrag is best leukquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me toch wel logisch, de spelers die er nu nog inzitten zijn allemaal dicht bij de winst.
Ik denk dat het vies tegen gaat vallen bij Erik of wie dan ook.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Erik denkt dat mensen die er wat langer in zitten wel in tv of radio programma's worden uitgenodigd om aan tafel te komen zitten
Uienjus?quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
Aha Moirama heeft hachee zonder vlees gemaakt.
Nee, geen beelden van het zwembadquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:51 schreef pingu66 het volgende:
Zie je Erik al aan komen in Hongarije bij een boer of hij wat klusjes kan doen en of hij zijn camper mag opladen.( alsof die boeren dat niet zelf kunnen, die klusjes)
Wil hij ook mee eten zeker
Die ziet er prima uit.quote:
En anders kan hij altijd nog zonnepanelen op daken gaan liggen, voor hij er in ging heeft hij daar zijn examens in gehaaldquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. Erik heeft de illusie dattie gaat winnen ... zo ook die andere 14
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:51 schreef pingu66 het volgende:
Zie je Erik al aan komen in Hongarije bij een boer of hij wat klusjes kan doen en of hij zijn camper mag opladen.( alsof die boeren dat niet zelf kunnen, die klusjes)
Wil hij ook mee eten zeker
Hij heeft het nog nooit gedaan maar wel examen gehaald.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog zonnepanelen op daken gaan liggen, voor hij er in ging heeft hij daar zijn examens in gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |