En zelfs daar gaat het meer liefdevol.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere zeg, hoe ze het eten ook op die borden flikkerd. Lijkt verdomme wel
de gaarkeuken uit de Spuistraat
Ssst... het is Prem.. verkleedquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)
Die hadden daarnet alweer een paar keer 'bonje' met elkaar.... en dan gaan ze tegen elkaar tekeer.... (en je verstaat de helft er niet van, althans ik niet)quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:59 schreef Varen het volgende:
En op kantoor hoest Moraira de bestelling door met Rupio en Immi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met baardgroei door de donkere plekken rond d'r mondquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)
Ja Janet denkt dat ze een grote kans maakt, ze denkt dat ice idd op haar stemt en dat babbelkous dat wel zou kunnen doen want die heeft gezegd dat ze het haat gunde met Wendy wil ze nog praten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac herhaalt weer een paar keer tegen Janet dat als het tussen haar en Bern zou gaan, zij zeker zijn stem zou krijgen..... het dringt volgens mij niet door wat hij nu eigenlijk tegen haar zegt, of Janet wil niets anders horen.
Volgens mij gaat Isaac op Imadiddin stemmen....dat probeert hij te zeggen, maar het komt er niet uit, dus lacht hij maar wat.
A ze kunnen weer graaienquote:
Slaap inhalen van vannachtquote:
Misschien bewaren ze alle goede spellen voor het nieuwe programmaquote:Op woensdag 28 juni 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verwacht niet veel vuurwerk meer de laatste 2 maand, het kabbelt rustig door
richting de eindstreep. Jammer Febo weer 'n gemistte kans
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:59 schreef Hoempah het volgende:
Perfecte samenvatting van de streams
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |