Wat ook BS is,daar heb je geen examen voor nodig.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog zonnepanelen op daken gaan liggen, voor hij er in ging heeft hij daar zijn examens in gehaald
Hij kan prima in een repairshop gaan werken, of zijn oude beroep lampenpitten lampen gaan verkopenquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan hij altijd nog zonnepanelen op daken gaan liggen, voor hij er in ging heeft hij daar zijn examens in gehaald
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft het nog nooit gedaan maar wel examen gehaalt.
Ja, hij moest eerst zijn klantenbestand weer opbouwenquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij kan prima in een repairshop gaan werken, of zijn oude beroep lampenpitten lanpen gaan verkopen
Ohw verrek ja, voor 'ie de Loods inging had 'ie een gigantische database aan klantenquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij moest eerst zijn klantenbestand weer opbouwen
Asami joe.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:58 schreef Frummelie het volgende:
Viespeuk met z'n vliegenmepper... bah bah.
Uitspraak van Moirama.quote:
Ik snap gewoon niet dat ze die zakken niet laten komen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Dat de febo maar iets aan die vliegen doet...
Die worden ritueel verbrand als deze loods wordt omgebouwd naar De Bondgenoten 'luxe locatie'....quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Dat de febo maar iets aan die vliegen doet...
Wel streams van strand...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met 'n extraatje a la vliegquote:
Ik vraag mij altijd af of ze het eten daar wel warm krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ondertussen kunnen de borden eten wel 'n rondje Magnetron gebruiken
De rest heeft vliegen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom staat morie wel kip? te eten en heeft de rest niets, Sas haar blik bleef er ook even op rusten.
Jahh.. de "verbrande delen" die ze apart gehouden heeft... enzo..quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
Madam heeft zelf wel extra kip voor de oplettende kijkertjes.
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. de "verbrande delen" die ze apart gehouden heeft... enzo..![]()
[ afbeelding ]
dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het soms net een kerel lijken ( haar gezicht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |