En dan tellen Morrie en Zoe niet mee denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als iedereen het volhoud een half uurtje hebben ze een uur om te slapen
Zoe heft het wel een paar keer gedaan, Moraima henb ik 2 x gezien maar heel even. Maar kijk niet de hele tijd dus misschien wel vaker geweestquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan tellen Morrie en Zoe niet mee denk ik
?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ze hebben 300 in de pot en bestellen voor 315 ....
Geen idee... volgens mij doen ze maar watquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:41 schreef Rhosyn het volgende:
Erik, Zoe, Eunice en Mirthe.
Wie heeft die teams samen gesteld
het zijn niet echt teams. Ze worden afgelost als ze dat aangeven, maar ook de volgorde van aflossen is niet echt bekend.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:41 schreef Rhosyn het volgende:
Erik, Zoe, Eunice en Mirthe.
Wie heeft die teams samen gesteld
Downpeuter? Uber bekstekker? Wie mogen dat zijn? Trouwens, heb geen medelijden met Wendy, heeft al die maanden meegelift met Babette. Dat je met tranen in je ogen zit door een RLS bewoonster is in mijn ogen ook wel een dingetje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:30 schreef Majoraan het volgende:
Sorry voor off-topic maar ik lees dat Wendy zo snibbig is / kort lontje.
Ze staat toch al een maand onder hoogspanning, van de ene op de andere dag genegeerd, beschimpt en buitengesloten, terwijl ze oprecht niet weet waarom. Als ze vraagt wat er aan de hand is zeggen ze er is niets, het is jouw gevoel.
In de uitzending gisteren wil de downpeuter Wendy op de stip, want ze heeft inmiddels niemand meer.
De uitzending vandaag wou Wendy alweer met Babbel praten en kreeg een zoveelste Judasknuffel. Ik zat met tranen in mijn ogen. Wendy ga banjeren en vloek ze de tent uit, je bent veel te trouw en naïef, De downie denkt dat ze top5 is, de uber bekstekker denkt dat ze publiekslieveling is
5 minuten jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:41 schreef Thorelf het volgende:
waarom zie ik morrie niet? dit kan zij toch gewoon meedoen....iedereen kan toch gewoon staan lijkt mij
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Met het gebruikelijke daverend applaus?
Waarom vind je dat een dingetje als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Downpeuter? Uber bekstekker? Wie mogen dat zijn? Trouwens, heb geen medelijden met Wendy, heeft al die maanden meegelift met Babette. Dat je met tranen in je ogen zit door een RLS bewoonster is in mijn ogen ook wel een dingetje.
Moraima is geen manager. Delegeren daartegen is ze goed in, maar uitvoeren is niet haar sterkste punt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:50 schreef Verida het volgende:
eigenlijk zou het de taak van de manager moeten zijn om dit goed te begeleiden, de deelnemers te motiveren, enz/
maar ook dat deel van het managerschap heeft morrie niet echt begrepen.
Als je nu zou vragen, waarom iemand het woord downpuber(voor een bewoonster, waarschijnlijkheid Zoe) gebruikt, zou ik je vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat een dingetje als ik vragen mag?
het is in mijn ogen de slechtste manager tot nu toe. Voert geen rochel uit, zit boven bij de ventilator een beetje te schilderen met de rug naar de computer, probeert zoveel mogelijk te graaien en te kopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima is geen manager. Delegeren daartegen is ze goed in, maar uitvoeren is niet haar sterkste punt.
Moraima krijgt de handen op elkaar als ze weer eens faalt. Ze zouden haar eens op haar plek neer moeten zetten, kijken of ze dan nog alles afdoet met een lach.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, kijk voor het eerst weer eens streams sinds 6 weken ...![]()
Ik snap het niet, had gewoon van te voren gezegd dat de bewoners die deze
opdracht verzaken op de stip komen, maar nee hoor ze beschermen Moirama weer ...
Kan het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
het is in mijn ogen de slechtste manager tot nu toe. Voert geen rochel uit, zit boven bij de ventilator een beetje te schilderen met de rug naar de computer, probeert zoveel mogelijk te graaien en te kopen.
lui stuk vreten vind ik het,
Dat dus, en ze vinden het allemaal okay en geven haar applaus bij iedere faal ....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:56 schreef Verida het volgende:
het is in mijn ogen de slechtste manager tot nu toe. Voert geen rochel uit, zit boven bij de
ventilator een beetje te schilderen met de rug naar de computer, probeert zoveel mogelijk te
graaien en te kopen.
lui stuk vreten vind ik het,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |