quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef spapaars het volgende:
Zou stapelgek worden van al die vliegen.
Elke vlieg hier is levensmoe, die gaat er aan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:07 schreef cinsan het volgende:
ik word ziek als ik een strontvlieg genaamd zoe bezig zie op de stream
Valt me mee dat ze dat nog niet als smoes heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Het zou wat zijn als Moriama het touw vast moest houden en ze krijgt zo hoestbui
Zoë vindt er ook niet aan zegt ze netquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
Al met al, een saaie opdracht.
Van de lange opdrachten was dat piramide opbouwen met bekertjes wel 1 van de leukste.
Heeft ze gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë vindt er ook niet aan zegt ze net
Iedereen zijn eigen bakjequote:
Saaie streams,geen tv makenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
Al met al, een saaie opdracht.
Van de lange opdrachten was dat piramide opbouwen met bekertjes wel 1 van de leukste.
Gisteren verveelde zich nog. Nu is ze nogquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë vindt er ook niet aan zegt ze net
In het begin was het wel even leuk een beetje gekibbel onderling en viel de bal nog wel eensquote:
Dat zei Babette daarstraks ook al tegen haarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren verveelde zich nog. Nu is ze nogbezig
Wellicht vannacht toch nog wat te zienquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin was het wel even leuk een beetje gekibbel onderling en viel de bal nog wel eens
Maar is het rustig en de bal blijft op de plank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |