guttogutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:37 schreef Harry het volgende:
Bern: 1 fout per uur. Zoals het nu gaat zijn we rond het eten.....
Sasha: wil je aub ophouden??
Bern: Het is een grapje.
Sasha: nee
Bern: o.k.
Moraima zegt net nog 350 euroquote:
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al ¤0quote:
Zo te horen was Rupert er bij want die zegt dat het zo was.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al ¤0![]()
[ afbeelding ]
Had bericht al aangepast. Mobiel maakte er weer wat anders van moest zijn Moraima zegt. Ze had net een mail gekregen daarover.quote:
Nee moraima zegt 50 eraf voor het aanraken blijft nog over 350 om voor te spelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was die -50 na het bericht? Of snap ik het niet
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee moraima zegt 50 eraf voor het aanraken blijft nog over 350 om voor te spelen.
Met touw mag.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie wel steeds dat ze het touw bewegen om de bal te stoppen.. ZooWiew heeft daar nogal een handje van.. maar als dat een fout is, hebben ze nu al ¤0![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaan ze dat doen met die plank?quote:
Die moeten ze 24 uur van de grond afhouden met Bal er opquote:
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, Twee dingen
Er liggen geen tapijten
Er missen steeds 4 mensen
Ah, en Babbel liegt nooit dus is het waarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?
Ze was met Rupert en Jasper in gesprek, neem aan als het niet zo was deze wel iets gezegd zouden hebben. Of ik heb het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, en Babbel liegt nooit dus is het waar
Klopt, Mori gooide het de loods in moest voor half 5 antwoord anders ging het niet door, ik had het gepost vorige topic post 290 ( ik kan via mijn mobiel geen post uit een eerder topic plaatsen)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende toch Babette te horen zeggen dat de stelling er door was ?
Oke het gaat een beetje raar momenteel dusquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt, Mori gooide het de loods in moest voor half 5 antwoord anders ging het niet door, ik had het gepost vorige topic post 290 ( ik kan via mijn mobiel geen post uit een eerder topic plaatsen)
------------------------------
Mijn post eerder.....
Vandaag nu dus, moest voor half 5 anders ging het niet door
Zaterdag feest zegt Mori
Yep het gaat door 690 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke het gaat een beetje raar momenteel dus
En is het besloten dan voor 16.30 uur?
O o het geld moet ook vliegen he zo jammer voor zo gallatjequote:
Cos 1882 post 290 heb ik het gepostquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:08 schreef cinsan het volgende:
is al 16.30 geweest en heb nog niets van stelling gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |