Doe je verslag als er wat isquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht vannacht toch nog wat te zien
Blij dat hij het zelf zegt hoef ik het niet meer te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Bern zegt dat hij daar er achter komt wat een oude lul hij is met zijn rug. Ik ben 31 en kan niet eens een halfuurtje staan
En die jankerd is gymleraar?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Bern zegt dat hij daar er achter komt wat een oude lul hij is met zijn rug. Ik ben 31 en kan niet eens een halfuurtje staan
Alles moet draaien om Miss Squote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:50 schreef humpty het volgende:
Dit kan je gemakkelijk een half uur volhouden zegt Eunice waarop Sacha
kattig reageert dat Eunice haar lichaam niet voelt...ik had het over mijzelf
zegt Eunice. Sacha weer met een chagrijnige kop en ik reageer daar op pff
dan moet eunice ook maar eens leren om goed Nederlands te praten en te zeggen : IK kan dit makkelijk een uurtje volhouden. Ik kan me voorstellen dat sas zich aangesproken voelt als eunice zegt : dit kun je makkelijk een uurtje volhoudenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:50 schreef humpty het volgende:
Dit kan je gemakkelijk een half uur volhouden zegt Eunice waarop Sacha
kattig reageert dat Eunice haar lichaam niet voelt...ik had het over mijzelf
zegt Eunice. Sacha weer met een chagrijnige kop en ik reageer daar op pff
Ik verstond het goed hoor maar ging mij er om hoe Sacha daar op reageertquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet eunice ook maar eens leren om goed Nederlands te praten en te zeggen : IK kan dit makkelijk een uurtje volhouden. Ik kan me voorstellen dat sas zich aangesproken voelt als eunice zegt : dit kun je makkelijk een uurtje volhouden
ze houd van ordinair heeft ze zelf gezegdquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:52 schreef schizolientje het volgende:
Wat ziet Zoe er toch ordinair uit. Ze kamt de laatste tijd ook haar haar niet meer lijkt t
het is denk ik het verschil tussen een zin beginnen met het algemene "je" en het meer persoonlijke "ik"quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik verstond het goed hoor maar ging mij er om hoe Sacha daar op reageert
kind lijkt altijd wel boos en chagrijnig
Nou......nu je het zegt volgens mij wel 6 xquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
hoe vaak was Zoe in de buurt bij die missers???
Het is steeds bij Janet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef schizolientje het volgende:
hoe vaak was Zoe in de buurt bij die missers???
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was dus fout nr 6, nog Ī300 over?
En nog 17 uur te gaan al 300 kwijt in 7 uurtjesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was dus fout nr 6, nog Ī300 over?
Ja kloptquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:15 schreef Ash het volgende:
Volgens mij raakte de bal toch net de touw bij Zowie's kant?
lijkt op het touw... maar misschien iets voor de VARquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
Dit is toch vasthouden of wat?
[ afbeelding ]
Tsja, de bal tegen twee stukken touw laten rusten en rustig overdenken wat je gaat doen, lijkt me een beetje valsspelenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt op het touw... maar misschien iets voor de VAR
Ja kom maar op met die irritaties,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:29 schreef humpty het volgende:
Zoe gaat mensen hun nek omdraaien...dom gelul de hele dag zegt ze
het is dat ik een gele kaart heb...veel irritaties daar
Laat maar komenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:29 schreef humpty het volgende:
Zoe gaat mensen hun nek omdraaien...dom gelul de hele dag zegt ze
het is dat ik een gele kaart heb...veel irritaties daar
Nahh... nog nét niet ...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:35 schreef OmaJacky het volgende:
Jasper verwacht nog wel een mail voor de manager zei hij tegen Bern en Sasha, zei niet waarom.
Ik denk omdat hij gezien heeft dat imi de plank op z'n voer liet leunen.
Jawel kijk maar goed, was heel even maar tochquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... nog nét niet ...
[ afbeelding ]
250 euro nog te gaanquote:
Klopt bij een volgende keer is het eind spelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep. Maar geen gevolgen begrijp ik tot nu toe.
Dat is niet eerlijk, slap gedoe altijd daarquote:
Woehoeequote:
Eunice at een beetje koekjes van de tiramisu.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:15 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe liep weer te schreeuwen nu over eunice. Die schijnt toch room gegeten te hebben van het toetje. Ze gaat gewoon staan vannacht en morgen of ze nu buikpijn heeft of niet. Gisteren lukte ze ook van een bord pindasaus af terwijl ze niet tegen pinda en noten kan zegt zoe. We kopen allemaal dure shit voor haar .
Oké. Ik tikte alleen maar wat Zoe zei, heb het niet zelf gezien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice at een beetje koekjes van de tiramisu.
ja 3 , bern . janet en imaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
Vraagje .. Hebben er zich al minimaal 2 toekomstige kandidaat managers gemeld?
X 25quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:18 schreef spapaars het volgende:
Zie ze staan, zou de plank op de grond leggen en 400 euries uit de pot halen.
Omdat ze zogenaamd nog nooit eten buiten het huishoudgeld hebben gekochtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat lees ik steeds, maar heb het idee dat ze nog nooit x 25 als rekening hebben gehad.
Genoeg vreten voor feestjes gekocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze zogenaamd nog nooit eten buiten het huishoudgeld hebben gekocht
Nee omdat ze er geen eten en drinken van gekocht hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat lees ik steeds, maar heb het idee dat ze nog nooit x 25 als rekening hebben gehad.
Uit de huishoudpotquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Genoeg vreten voor feestjes gekocht.
Dat houdt de Febo echt wel bij die moeten tenslotte betalen yis nirt dat ze in de loods een echte rekening hebben en de Jumbo betalen dat doet de Febo.quote:
Dus ze hebben 300 in de pot en bestellen voor 315 ....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat houdt de Febo echt wel bij die moeten tenslotte betalen yis nirt dat ze in de loods een echte rekening hebben en de Jumbo betalen dat doet de Febo.
Ja als iedereen het volhoud een half uurtje hebben ze een uur om te slapenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
Ze worden wel steeds handiger met touw en plank + bal.... Vind wel dat ze korte shifts doen dus het wordt lastig voor mensen om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |