En dan is Erik er niet bijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. ¤50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Bern hield hem idd te hoog en Janet had de kracht niet om de plank hoger te houden. De anderen hadden er geen moeite mee overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
In het sv staat alles wat er gezegd is, ze mogen ook niiet met hun lijf de bal tegen houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.
Vind dat ze wel risico nemen door zo laag te gaan. Keer uitschieten of iemand anders maakt een onverwachte beweging en je zit wel op de grond.
Neuh.. seconden voor Sjanet en Eunie aan hun touwen gingen rotzooien was er niets aan de handquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. ¤50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Hun taak is nu om die "Fatale Comb's" te vermijden Sjanet+ Ieder anderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.
Thnxquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjanet en Eunie lieten beide de plank te ver terug zakken na een correctie
Dat gaat vast een keertje foutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het touw bij Eunie ligt weer bijna op de grond![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet lang goed op deze manierquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat de plank bij Jappie nu op zijn tenen ligt
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n allequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet lang goed op deze manier
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rustquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n alle
Lijkt wel.. effe wachten op de floor camquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ze halen hem alweer omhoog zie ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Volgens mij touche hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur langquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Ja daar steunt de plank opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur lang
touw mag de grond niet rakenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Dan zijn ze nu af bij iedereen hangt het touw op de grond, ik denk dat ze het tout wat om te plank zit bedoelenquote:
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh... dit klopt echt niet meer hoor![]()
[ afbeelding ]
Precies, wie bekommert zich erom, als die bal maar stil op de plank ligt, leg 'm gewoon op de touwenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
nog even en dan wordt dat omgeroepen:: jullie zijn klaar, touw ligt al tig minuten op de grondquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laag
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staanquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...Nehh
Jipquote:
Gaan ze niet halenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staan
Er gaat weer over gepakt worden Zoe heeft het heel zwaar nuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik 1 minuut weg en het gaat weer fout ?
Denk het ook nietquote:
gelukkig iets wat ze niet met een vinger in de neus halen, laat de spanningen maar oplopen. Het lag aan Eunice vlgs Zoe maar nu aan ???????quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.quote:
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.
Heerlijk al dat gekibbelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
500? Nee hoor 400quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog ¤500 winnen ..ook leuk, maar iets minder leuk dan 3½uur geleden
Wel gehoord dat ze morgen geen eten hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
Ja het heeft wel wat, de lontjes zijn kortquote:
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
Het was 600 4x erafgerold =-200 blijft 400 overquote:
Denk niet dat ze staan te wachten op een Mori die ze constant aanmoedigt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
KLopt, maar dit heeft al wat strubbeling gegeven hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben maar één minuut weggeweest... knap
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
150 is al weg zegt Mirthe, en we zitten nog niet eens op een kwart van de tijd zegt Erik
Ze wordt op handen gedragen steeds als ze tijdens een opdracht iets niet kan krijgt ze applausquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze staan te wachten op een Mori die ze constant aanmoedigt.
Dus statistisch gezien staan ze binnen die 24 uur op ¤0quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
En dan die van net van Zoe en Rupertfaal er bij is 200
Proberen wordt gewaardeerd, zie het niet echt gemeende applaus ook wel bij andere mislukkelingenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wordt op handen gedragen steeds als ze tijdens een opdracht iets niet kan krijgt ze applaus
O oke, Erik verbeterde haar niet, dus nam het voor waar aanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijken
Volgens mij 2x eraf en ook 1x tegen het been van.....geen idee maar dat las ik ff terug in de Cos en net weer 1xquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Miertje weer uit haar nek kletst.. de Bal is er maar 2x af geweest voor zover ik kan terugkijken
Nee, hoor het nu van jou. Hoe ziet die finale er eigenlijk uit, gaan ze een eindspel doen voor we winnaar oid?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, maar dit heeft al wat strubbeling gegeven hoor.
Heb je meegekregen dan dat 25 augustus waarschijnlijk de finale is?
Met die gasten daar?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Zonde, dat Imadiddin de afgelopen maanden niet de kans heeft gegrepen om zijn Nederlands te verbeteren.
en Isaac met zijn taalgebruik die dat dezequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Zonde, dat Imadiddin de afgelopen maanden niet de kans heeft gegrepen om zijn Nederlands te verbeteren.
Volgens Zoë was het de schuld van Eunice, nee zegt Bep, Eunice was hier toen al wegquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij 2x eraf en ook 1x tegen het been van.....geen idee maar dat las ik ff terug in de Cos en net weer 1x
Ja dan was jij de verslaggever...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:31 schreef engine het volgende:
Gaat hardhad wel zin in een nachtje streamen maar benieuwd of er nog iets over is tegen die tijd.
En Zoë bedelen voor wat hamburgers met patat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Vandaag nu dus, moest voor half 5 anders ging het niet door
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Zoë bedelen voor wat hamburgers met patat.
Mori de slechtste manager tot nu toe 690 euro, en er zijn al spulletjes gekocht, dus het eindbedrag is nog hoger.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
mijn fantasie slaat op hol, wat als er nu een muis langs loopt??
wordt die geplet door de plankquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
maar dan weer gered door die touwen want die plank valt niet plat op de grondquote:
Daan laat iemand een scheet en dan verdwijnt ie vanzelf weer ..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:03 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |