Gaan ze niet halenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staan
Er gaat weer over gepakt worden Zoe heeft het heel zwaar nuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik 1 minuut weg en het gaat weer fout ?
Denk het ook nietquote:
gelukkig iets wat ze niet met een vinger in de neus halen, laat de spanningen maar oplopen. Het lag aan Eunice vlgs Zoe maar nu aan ???????quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.quote:
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:30 schreef Wibehh het volgende:
FEBO weer zwaar gefaald met de opdracht dus. Dit is toch niet te doen man
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Het vooruitzicht nog 50 euro te kunnen verdienen ofzo is ook niet echt motiverend om een nacht wakker te blijven.
Heerlijk al dat gekibbelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
500? Nee hoor 400quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen nog ¤500 winnen ..ook leuk, maar iets minder leuk dan 3½uur geleden
Wel gehoord dat ze morgen geen eten hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
Ja het heeft wel wat, de lontjes zijn kortquote:
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets waar ze echt moeite voor moeten doen.
Ik vind het een prima opdracht
Het was 600 4x erafgerold =-200 blijft 400 overquote:
Denk niet dat ze staan te wachten op een Mori die ze constant aanmoedigt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel een dingetje want ze hebben alleen nog voor vandaag eten dacht ik.
Waar is de manager om te motiveren?
KLopt, maar dit heeft al wat strubbeling gegeven hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:37 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Is het ook, maar er is helemaal geen spanning. Ik kijk al weken niet meer de streams, omdat er amper wat gebeurt. Heel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |