Na de eerdere 'promotie' van de Ongehoord Nederland uitzendingen door @Viesdik, lijkt me dat wel een minimale vereiste om dit topic (en die andere die ik noem) een kans te geven...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:02 schreef herverwijderd het volgende:
Kan je misschien een samenvatting geven? Of een overzicht van de hoogtepunten?
Jawel.. Het gaat over cbdc, pedofilie, het verbod op FvD en andere woke shit.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:02 schreef herverwijderd het volgende:
Kan je misschien een samenvatting geven? Of een overzicht van de hoogtepunten?
Dit filmpje is in 1 dag meer bekeken dan het aantal topicreacties op fok op maandbasisquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef BjG956 het volgende:
Die lui van FvD zijn zo verrekte lui. Die kapen gewoon een titel van een goedlopend programma. En dan Forum ervoor en ze zijn er![]()
Dat mensen hier nog intrappen.
Pedofilie is geen woke shit. Verbod op FvD ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jawel.. Het gaat over cbdc, pedofilie, het verbod op FvD en andere woke shit.
Dan zijn er dus nog zoveel mensen die erin trappen..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dit filmpje is in 1 dag meer bekeken dan het aantal topicreacties op fok op maandbasis
De weerstand wordt elke dag groter...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Dan zijn er dus nog zoveel mensen die erin trappen..
Hoe kan je trouwens het aantal topicreacties bekijken?
Tegen Forum Inside?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De weerstand wordt elke dag groter...
Ah, de 'Wij van WC eend adviseren WC eend' show.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jawel.. Het gaat over cbdc, pedofilie, het verbod op FvD en andere woke shit.
ik werk niet voor de fvd, dus je vergelijking gaat mankquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de 'Wij van WC eend adviseren WC eend' show.
We wachten VERder wel op de zendtijd voor politieke partijen en de kamerdebatten die via TV te volgen zijn…
Ik zeg dan ook niet dat jij de show hebt gemaakt, dat heeft het FvD zelf gedaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik werk niet voor de fvd, dus je vergelijking gaat mak
Dan begrijp ik wel dat je er niet zoveel van snapt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik stem nog liever op GroenLinks dan dat ik dit filmpje aanklik.
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel dat je er niet zoveel van snapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |