Net maar even gebeld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:09 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
daarbij komt dat ook de projecten zelf direct na de overname opgedroogd zijn, terwijl ze groots gingen inzetten.
Die lust ik welquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:53 schreef peterc het volgende:
Non public CCF
https://www.collincrowdfu(...)en-a-w-j-van-dinter/
https://www.funda.nl/koop(...)2855067-oliemolen-6/
Dat hebben ze goed geregeld met hun werkgever/opdrachtgever! Ik doe ook mee. Bedankt voor het delen van de investeringlink.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:53 schreef peterc het volgende:
Non public CCF
https://www.collincrowdfu(...)en-a-w-j-van-dinter/
https://www.funda.nl/koop(...)2855067-oliemolen-6/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor geïnteresseerde staat hij nu open.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe Collin lening met een 1e hypotheek op het woonhuis:
Efendi Auto’s
¤ 58.000 | 7,5% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/efendi-autos/
Een mooie kleine lening waaraan ik wel mee wil doen. Is hier ook al een linkje voor?
Iets meer dan basis meegenomen. Weliswaar direct lening, maar relatief overzichtelijk bedrag (jammer daarom ook van de slottermijn), maar goudomrande zekerheden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:04 schreef Horsemen het volgende:
Voor geïnteresseerde staat hij nu open.
Klaarblijkelijk risicospreiding en nog voldoende tijd over naast Collin.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:05 schreef Jaco078 het volgende:
Nieuwe bijbaan van Collin-directeuren:
https://www.finance-exper(...)&utm_campaign=151%2F
Of een stuk funding-garantie: want instappen vanaf 100k en ze investeren in proposities via 'zusterplatform Collin'.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk risicospreiding en nog voldoende tijd over naast Collin.
Daar zullen ongetwijfeld dit soort constructies mee worden opgetuigd: ("communicerende vaten")quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:15 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Of een stuk funding-garantie: want instappen vanaf 100k en ze investeren in proposities via 'zusterplatform Collin'.
Dinter zit al bijna vol in de voorverkoop (nog (edit) 3%), dat is voor een project van deze omvang opmerkelijk maar verklaarbaar m.i.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die lust ik welen anderen blijkbaar ook.........
Ik denk dat ze de balans van mevrouw toch hebben meegeteld voor de berekening van de solvabiliteit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Dat hebben ze goed geregeld met hun werkgever/opdrachtgever! Ik doe ook mee. Bedankt voor het delen van de investeringlink.
Maar waarop die solvabiliteit is gebaseerd van 46%. Ze investeren toch vanuit privé?
Aan de ene kant ben ik blij dat er wat gebeurd. Aan de andere kant baal ik, ik dacht dat Max een recht van parate executie had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was die club waar er gedoe was ivm het niet registreren van een 'Legal charge'. Daar staat ook een heel verhaal over, kennelijk in aanvulling op emails.
Dat zijn zeker de 'gastvrouwen' in de clubs die ze bezoekenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:21 schreef Crowdmeister het volgende:
Er is door Max een vacature geplaatst op LinkedIn. Twee dingen die me opvielen in de inleiding:
Het bedrijf bestaat uit 25 internationale medewerkers en adviseurs.
Via pagina "investeringen" (na het inloggen in je persoonlijke omgeving) kan je ook uitkomen op desbetreffende projectpagina's, voor mij werkt het veel makkelijker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 03:28 schreef Gustaf86 het volgende:
Max plaatst nu updates bij de oorspronkelijke pitches. Extreem omslachtig, je moet via ctrl + f op de loan ID zoeken.
Die medewerkers zijn voor het overgrote deel part time studentjes die dossiers moeten bijhouden, e mails en telefoontjes beantwoorden. Enorm verloop. Er stond een project open wat moeizaam liep en vandaag ineens vol. Nu er daadwerkelijk een pand geveild is ben ik ook benieuwd wat er voor de investeerders overblijft en wanneer we eens wat terugkrijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:21 schreef Crowdmeister het volgende:
Er is door Max een vacature geplaatst op LinkedIn. Twee dingen die me opvielen in de inleiding:
Max Crowdfund streeft ernaar om uiteindelijk naar de beurs te gaan.
Het bedrijf bestaat uit 25 internationale medewerkers en adviseurs.
Ik heb ook aangegeven dat het dan handig zou zijn dat je een email krijgt als er informatie toegevoegd is. Dat is duidelijk (nog) niet het geval aangezien ik via het informatie tabblad bij diverse projecten aanvullende informatie heb gevonden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 03:28 schreef Gustaf86 het volgende:
Max plaatst nu updates bij de oorspronkelijke pitches. Extreem omslachtig, je moet via ctrl + f op de loan ID zoeken.
Maar dan heb je ook wat. We hebben het hier wel de hele tijd over Corbello, Omni en Bluetouch, maar Lebendauer in Duitsland kan er ook wat van. Dat had ik helemaal gemist. Gewoon incommunicado gaan, vrijwel direct nadat ze nog even EUR 740K hadden opgehaald in december 2022. Ik heb drie van hun projecten. Max is een gerechtelijke procedure begonnen.
Met een beursgang zal het de bedoeling zijn geld op te halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:21 schreef Crowdmeister het volgende:
Max Crowdfund streeft ernaar om uiteindelijk naar de beurs te gaan.
Geld ophalen is al eerder gebeurd en voor minstens 1 mio. Dan had je nog beter in C*rb*lo kunnen investerenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Met een beursgang zal het de bedoeling zijn geld op te halen.
Volgens mij is bij Max alleen maar geld verbrand en nooit wat verdiend. De bodem van de kist zal wel goed zichtbaar zijn dus een eventuele beursgang zal wel degelijk geld 💰 in het laatje moeten brengen om het zootje ,op zijn minst, draaiende te houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Geld ophalen is al eerder gebeurd en voor minstens 1 mio. Dan had je nog beter in C*rb*lo kunnen investeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |