mss moet rupi stelling opgooien voor morriequote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Moirama moet jij geen stellingkie gaan gooien... het wordt allemaal wel krapjes..
Dat wiel zij ook kunnen leren uit de buukquote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Judiwi het volgende:
Eunice met viool. Moet niet gekker worden.
Ooh dat zou ook nog kunnen dat ze het zelf niet durft maar zou wel raar zijn natuurijk..quote:Op maandag 26 juni 2023 14:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss moet rupi stelling opgooien voor morrie
Ik denk dat hij wel gewoon op imi gaat hoor, maar Janet in de waan laat dat hij op haar gaat.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:40 schreef Judiwi het volgende:
Dus Isaac gaat dan niet voor Imahidin. Vreemd
Mag toch niet meer ? Ik dacht dat er geen stellingen voor persoonlijke doelen mogen.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
Hejj Moirama moet jij geen stellingkie gaan gooien... het wordt allemaal wel krapjes..
heeft ima zich al aangemeld voor manager, janet en bern heb ik gezien , ima niet of ik heb het gemistquote:Op maandag 26 juni 2023 15:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel gewoon op imi gaat hoor, maar Janet in de waan laat dat hij op haar gaat.
Sneaky Isaac doet dat vaker. Alles om niet op de stip te komen.
Ze praat ook zo kort af en onverstaanbaar en wordt pissed als ze haar zin niet krijgtquote:Op maandag 26 juni 2023 14:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat zou ook nog kunnen dat ze het zelf niet durft maar zou wel raar zijn natuurijk..
Middagquote:Op maandag 26 juni 2023 14:40 schreef Judiwi het volgende:
Dat is hij nu aan het doenquote:Op maandag 26 juni 2023 15:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft ima zich al aangemeld voor manager, janet en bern heb ik gezien , ima niet of ik heb het gemist
Ze mogen volgens mij onderling geen geld meer uitwisselen voor evenementen maar ze mogen zelf nog wel een stelling plaatsen voor evenementen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mag toch niet meer ? Ik dacht dat er geen stellingen voor persoonlijke doelen mogen.
Jaja pittig ding hoor...quote:Op maandag 26 juni 2023 15:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze praat ook zo kort af en onverstaanbaar en wordt pissed als ze haar zin niet krijgt
Tussen zeggen en doen zit daar een heel verschilquote:Op maandag 26 juni 2023 14:40 schreef Judiwi het volgende:
Dat er niet twee mensen uit de groep van Babette zou staan, want dan werden de stemmen verdeeld en konden ze verliezen omdat ze dan twee stemmen minder hadden en mensen op de groep niet allemaal op 1 persoon zouden stemmen.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:52 schreef pingu66 het volgende:
Maar waar sloeg dan dat hele ping pong duel op?
Ze zei va de week ook dat ze zo'n hekel aan immi had omdat ie zo achter Rupi aanloopt.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen zeggen en doen zit daar een heel verschil![]()
Hoorde Babette net zeggen dat ze het imadiddin wel gunde omdat die al die maanden zo stil was geweest en hij zich nu kon bewijzen, dus ze gunde het hem wel
Ja dat snap ik masrxals ze toch niet op Imma gaan stemmen wat maakt het dan uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat er niet twee mensen uit de groep van Babette zou staan, want dan werden de stemmen verdeeld en konden ze verliezen omdat ze dan twee stemmen minder hadden en mensen op de groep niet allemaal op 1 persoon zouden stemmen.
Rupert zal zeker op Ima gaan stemmen vermoed ikquote:Op maandag 26 juni 2023 15:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik masrxals ze toch niet op Imma gaan stemmen wat maakt het dan uit.
Mag wel hoor. Was meer een wens van sommige bewoners. Zoals Sasha, Bern , Eric en Janet. Vandaar dat Bern Jasper sponsorde, omdat ze niet wilde dat er een stelling op gegooid werd.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mag toch niet meer ? Ik dacht dat er geen stellingen voor persoonlijke doelen mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |