Ik ook niet hoor, het is gewoon ff aandacht vragen volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Petertje..Ik geloof er gaan zak van dat ze zich vrijwillig aanbiedt voor wegstemmen
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Petertje..Ik geloof er gaan zak van dat ze zich vrijwillig aanbiedt voor wegstemmen
Hebben ze dat uitgesproken, doe ff linkje wil ik ook wel lezenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.
Volgens berichten in de wandelgangen, dus ik heb geen linkje...quote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat uitgesproken, doe ff linkje wil ik ook wel lezen
"De wandelgangen "quote:Op maandag 26 juni 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens berichten in de wandelgangen, dus ik heb geen linkje...
Ze is de Irritator cast die mag blijven voor de kijkcijfers , en dat weet ze na 9 maanden als geen anderquote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij is de potentiële winnaar aldus Febo, dus dit is gewoon weer aandacht trekken van die blaag.
Zeg nooit nooit, ze won die race toch maar even met die brokkenkarretjes.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan toch alles, dus dit ook. Ze is een expert!quote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Judiwi het volgende:
Eunice met viool. Moet niet gekker worden.
puur gelukquote:Op maandag 26 juni 2023 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, ze won die race toch maar even met die brokkenkarretjes.
Helemaal eens vreselijk als ze haar leeftijd steeds hiervoor gebruikenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Puppy noemt Babette Zoe hoe trots ze straks kan zijn dat ze dit gedaan heeft![]()
Er zijn zat vrouwen van die leeftijd die al samen wonen en of een kind hebben
Ze doen net of het een meisje van 15/16 is
Via haar neus.....quote:Op maandag 26 juni 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
"Het lijkt of Zoë uit je vertrokken is", zegt Babette
Zegt de tassendrager van Babette ( en ice)quote:Op maandag 26 juni 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Zoe zegt dat ze niet achter mensen aan gaat lopen, zeker niet achter een man
Nee sorry was er klaar mee ben net geswitchedquote:Op maandag 26 juni 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Snap ik, vermoeiendquote:Op maandag 26 juni 2023 16:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nee sorry was er klaar mee ben net geswitched
Geen idee in welke minuut was dat, ze lult al een ½ uurquote:Op maandag 26 juni 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat geklaag van Zoe mag nu wel stoppen, hop pak je koffer en ga lekker naar huis
Rangschikking.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:38 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Daar zit dus het probleem.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer heeft ze geen contact meer met Isaac dan, wat is er gebeurd?
Ja zeker, dat doet hij wel goed. Hij geeft ze stof om na te denkenquote:
Vermoeiend hoor die Zoé al vretend klagenquote:Op maandag 26 juni 2023 16:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij doet dat inderdaad heel goed.
Zoe heeft overal een maar op.
Jup, hij legt haarfijn bloot wat voor lui arrogant secreet ZooWie is.. maar ze zit wel mooi 2 maanden voor de Finale.. zoveel betere TV makers zijn vóór haar naar de Exit gegaanquote:
Voor de nieuwe challenge.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan zonder hun dat heb ik bewezen zegt Zoë
Klopt, het is als je op de afgelopen 9 maanden terugkijkt, een bizar wonder hoe een dergelijk nutteloos lui arrogant stuk vreten zover heeft kunnen komen.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan zonder hun dat heb ik bewezen zegt Zoë
vanaf dat gedoe met patat bakken wat zoe niet goed deed volgens ice , daarna is ze hele tijd weg geweest vermoedelijk k5 gaan janken daarquote:Op maandag 26 juni 2023 16:50 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
stomme trut, maar het is indd opvallend dat sinds een dag of 2 minder contact is tussen Ice en Zoë of zue ik dat verkeerd
1 waterballonnetje tegen zijn hoofd en hij heeft 'n kale plek, spoelen zijn haartjes door het putjequote:Op maandag 26 juni 2023 16:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor de nieuwe challenge.
Ze moeten onderste boven hangen 2 minuten en dan minimaal 25 ballonnen knallen.
Babbelkous heeft er al geen zin in en Tiano wil niet dat z'n haren nat worden.
De Challenge Starter moet minstens eerst zelf voorbeelden hoe het moetquote:Op maandag 26 juni 2023 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Eunice altijd met een stapeltje papieren en potlood in haar hand interessant staat te zijn.
Ja Eunice kan en weet alles 😉quote:Op maandag 26 juni 2023 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Eunice altijd met een stapeltje papieren en potlood in haar hand interessant staat te zijn.
Dan hebben we nog 2 maanden.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vanaf volgende week EJVJL elke avond om 19.30 uur t/m 25 augustus. Dus finale zal op die vrijdag uitgezonden worden, vanaf 28 augustus Date Smakelijk tot dat De Bondgenoten begint, vermoedelijk vanaf oktober.
of niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Ja dus op stream zal de finale eerder zijn.
Ik denk dat de streams misschien eerder stoppenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
of niet.
finale kan ook live uitgezonden worden. Op streams al de finale laten zien zou een grote spoiler opleveren.
dus op vrijdag 25 augustus de finale?quote:Op maandag 26 juni 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vanaf volgende week EJVJL elke avond om 19.30 uur t/m 25 augustus. Dus finale zal op die vrijdag uitgezonden worden, vanaf 28 augustus Date Smakelijk tot dat De Bondgenoten begint, vermoedelijk vanaf oktober.
Ja daar ga ik vanuit op TV dan.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dus op vrijdag 25 augustus de finale?
Waar heb je die informatie vandaan?quote:
Ik ga even zoeken, wist niet dat dat zo ver vooruit was te zienquote:
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
https://talpanetwork.com/(...)atie-augustus-23.pdf
Dat we de Finale niet op de stream gaan krijgen was ik weer even vergeten, dat is een typische Mol-Truc die we al kennen van jarenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.
Het is haar eigen pannetje zonder lactose en zonder spekquote:Op maandag 26 juni 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
De kok moet natuurlijk altijd proeven.. maar continue proeven gaat wel een beetje veel worden![]()
[ afbeelding ]
Dat kun je zelf concluderen als je ziet op welke dag het programma stopt en het nieuwe programma begint.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt duidelijk dat schema, ik zie nergens staan dat de finale is.
Had ik ook niet aan gedacht, maar we weten het nog niet zeker hequote:Op maandag 26 juni 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat we de Finale niet op de stream gaan krijgen was ik weer even vergeten, dat is een typische Mol-Truc die we al kennen van jaren
Ahh, dat mag ze leegetenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is haar eigen pannetje zonder lactose en zonder spek
Heb even een topic aangemaaktquote:Op maandag 26 juni 2023 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf concluderen als je ziet op welke dag het programma stopt en het nieuwe programma begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |