In principe heeft Brouwer een prima grasspelletje natuurlijk, maar inderdaad verrassend aangezien hij totaal uit vorm wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer is verrassend makkelijk door naar ronde 3, De Jong heeft verloren. Rus moet nog.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer wint eerste set, met eersteservicepercentage van 96%.
Dit is wel echt een dramatische loting zeg. Ook voor Griekspoor gaat dit heel lastig worden. Botic zal er sws wel direct uitvliegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
(Q) Brouwer - (19) Zverev
Van de Zandschulp - Zhang
(28) Griekspoor - Fucsovics
Pittig, Zhang en Fucsovics behoren tot de gevaarlijkste ongeplaatste spelers (en voor Botic is iedereen gevaarlijk momenteel)
Tegenstanders van Alcarez zijn ook niet echt in vorm toch? Zverev misschien, maar Rune bakt er ook al een tijdje geen klote van. Verder verwacht ik ook een saai toernooi die Djoko makkelijk wint.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef eentwee het volgende:
De helft van het schema van Djokovic is echt wel lachwekkend. Er zit niemand die het hem enigszins moeilijk kan maken. Er zou zomaar een maffe fluke uit kunnen komen. Wie zien jullie als de logische tegenstander voor Djokovic in de halve finale? Ik zou het niet weten.
En dan nog: wie willen we dan tegen hem zien in de finale? Alcaraz kan zomaar ergens struikelen onderweg. Vrees dat het sowieso een saai toernooi gaat worden. Alle subtoppers kunnen er geen klote van op gras of zijn hopeloos uit vorm.
Jammer genoeg geen Goffin - Kyrgios, maar er zijn nog wel een paar leuke potjes in R1 om naar uit te kijken:
• Zverev - Brouwer
• Berettini - Sonego
• Raonic - Novak
• Thiem - Tsitsipas
Ik zat ook mijn Scorito in te vullen. En eigenlijk had ik behalve Djokovic in geen enkele speler vertrouwen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef eentwee het volgende:
De helft van het schema van Djokovic is echt wel lachwekkend. Er zit niemand die het hem enigszins moeilijk kan maken. Er zou zomaar een maffe fluke uit kunnen komen. Wie zien jullie als de logische tegenstander voor Djokovic in de halve finale? Ik zou het niet weten.
En dan nog: wie willen we dan tegen hem zien in de finale? Alcaraz kan zomaar ergens struikelen onderweg. Vrees dat het sowieso een saai toernooi gaat worden. Alle subtoppers kunnen er geen klote van op gras of zijn hopeloos uit vorm.
Jammer genoeg geen Goffin - Kyrgios, maar er zijn nog wel een paar leuke potjes in R1 om naar uit te kijken:
• Zverev - Brouwer
• Berettini - Sonego
• Raonic - Novak
• Thiem - Tsitsipas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |