abonnement Unibet Coolblue
pi_209713675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 00:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, het is vooral oncomfortabel, maar ik heb inmiddels een aardige paracetamolspiegel opgebouwd dus echte pijn valt mee.
Geestelijk heb ik het wel zwaar deze keer, maar komt wel goed.
Hoe doe je dat met in beweging blijven? Lukt dat een beetje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209714025
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 23:38 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ze doen niet meer aan briefjes tegenwoordig en volgens de app was het pakket op mijn adres in de brievenbus bezorgd... (wat absoluut niet kon qua formaat) terwijl ze dus wel gedetailleerd konden vertellen waar het lag, alleen niet op welk adres :')
Echt heel suf zeg. Ze kunnen in de app gewoon aangeven dat het bij de buren is bezorgd en op welk nummer, dus de bezorger heeft wel een beetje zitten slapen bij afleveren :')
pi_209714028
Sterkte met het herstel weer Leandra :*
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:11:27 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209714065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 08:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe doe je dat met in beweging blijven? Lukt dat een beetje?
Omdat er nu tussen het buisverband en de zwachtels ook nog "watten" zitten (Soffban) bij mijn enkels kan ik geen schoenen aan, en met teenslippers buiten lopen zie ik niet zo zitten, dus ik loop mijn 3 x 20 minuten op crocs :D

Ik hoop echt wel dat de oedeemtherapeute zometeen zonder die watten kan zwachtelen, dat zou een hoop schelen :X

Overigebs is dat met die zwachtels sowieso wat gevoelig voor schuiven en loslaten, ongeacht hoeveel Leukoplast je er tegenaan gooit, dus eergisteren heb ik N gevraagd "Hold Up" panty's bij Kruidvat te halen, dus die draag ik er nu overheen, dan heb ik geen zorgen of de zwachtels goed blijven zitten bij het omkleden en 's nachts.
Dat werkt wel super, en gezien mijn bovenbenen al gedaan zijn past dat nu ook, een half jaar geleden had ik die dingen niet hoeven proberen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209714112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Omdat er nu tussen het buisverband en de zwachtels ook nog "watten" zitten (Soffban) bij mijn enkels kan ik geen schoenen aan, en met teenslippers buiten lopen zie ik niet zo zitten, dus ik loop mijn 3 x 20 minuten op crocs :D
Dus je loopt wel, goed! Ik vroeg me al af hoe dat met zo'n operatie gaat in relatie tot tromboserisico.

Bediend worden vond ik wel een van de grote voordelen van bedlegerig zijn. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:24:31 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209714142
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus je loopt wel, goed! Ik vroeg me al af hoe dat met zo'n operatie gaat in relatie tot tromboserisico.

Bediend worden vond ik wel een van de grote voordelen van bedlegerig zijn. :Y)
Ja, dat is bij de eerste operatie al gezegd: 3 x daags 20 minuten wandelen, en dat heb ik ook altijd keurig gedaan, ik kom in 20 minuten ook steeds verder :D

Bovenarmfoto even teruggezet in post #99
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:14:43 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209714588
Sterkte weer met je herstel Leandra! En inderdaad groot verschil tussen je onder- en bovenarm.
pi_209714621
Weer een heftige dus Leandra, sterkte met het herstel, hopelijk watvrij na vandaag.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:24:05 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209714656
@Leandra :*
Wat een enorm verschil idd met je armen! :o
***
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:41:34 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209714832
Niet watvrij helaas, maar ze zitten wel wat hoger, de voeten zijn nu ook dik van het wondvocht, dat ben ik helemaal niet gewend, vocht in mijn voeten :D

Ik ben bang dat ik dus nog een paar dagen op mijn crocs moet wandelen, maar het is niet anders.

Het goede nieuws is dat de oedeemtherapeute wel zo tevreden is met het verloop en het slinken dat ze er vanuitgaat dat de steunkousen idd komende dinsdag al aangemeten kunnen worden en dat we niet nog een week hoeven te wachten, omdat het dan ook nog een week duurt voor ze er zijn...

Het ziet er verder allemaal wel heftig uit, als er behoefte is aan een foto dan hoor ik het wel, die heb ik deze keer wel gemaakt toen de zwachtels eraf waren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715061
Gefeliciteerd @exode en @Cathmar *O* *O*

@Leandra goed herstel gewenst. Je bent nu in ieder geval over de helft qua operaties.

Ik heb zojuist mijn dolle duo naar voetbalkamp gebracht. Dochter is gisteren al vertrokken naar voetbalkamp en mijn man helpt bij het voetbalkamp van het dolle duo. Kortom, ik heb 30 uur lang het huis voor mij alleen. *O*
Dan blijven opgeruimde spullen ineens magisch op de plek liggen waar je ze hebt neergezet. :o Ik ga zó van deze 30 uur genieten jongens. O+
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:08:07 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209715098
Zo dan, er heeft hier een ouder net een meltdown gehad in de ouderapp nadat er (nogmaals) gevraagd werd wie er kon helpen met het in elkaar zetten van het afscheidscadeau van de gezamenlijke groepen 8 aan de school...
Echt, WTF :')

Ik wens de ouders van de klasgenoten van hun andere 3 kinderen nog veel sterkte de komende jaren :X

En ik baal echt dat ik nu niet kan helpen met het in elkaar zetten, want ik vind dat soort klusjes normaal geweldig, maar het is nu gewoon geen optie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715181
Dat is wel een heel verschil inderdaad Leandra in boven en onderarm!

Fijn dat je waarschijnlijk dinsdag al steunkousen aan kan laten meten!

Zit nu bij de weekendpost om daar m’n urine te laten testen om te bekijken of ze toch iets voor me kunnen betekenen. Zit er ook een hele familie in de wachtkamer, hoezo kom je met 8(!) volwassen personen als er 1 persoons een afspraak heeft. Soort van familieuitstapje? Daar heb je toch niks aan? Maar goed. :D
pi_209715246
Oh wow Nikki, ik zou 30 uur op de bank hangen ;)

B is bezig met de paklijst voor het Scoutingkamp. Ik denk dat ie 2 weekendtassen mee gaat nemen _O- Het is vanaf volgende week zaterdag, maar er staan dingen op die we nog moeten kopen en zo'n week vliegt voorbij en aangezien mijnheer verveeld rondhing 'IK VERVEEEEEL MEEEEEE'. Hoppa, ga dat maar doen.

We hebben vanmiddag ouder vergadering dinges bij de Scouting. Ik weet al wat er besproken gaat worden en ik neem popcorn mee >:) Het gaat vooral over kinderen die niet afgemeld worden en de helft van het jaar gewoon niet komen terwijl er inmiddels meer dan 30 kinderen op de wachtlijst staan.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:21:43 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209715249
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:15 schreef hilliebillie het volgende:
Dat is wel een heel verschil inderdaad Leandra in boven en onderarm!

Fijn dat je waarschijnlijk dinsdag al steunkousen aan kan laten meten!

Zit nu bij de weekendpost om daar m’n urine te laten testen om te bekijken of ze toch iets voor me kunnen betekenen. Zit er ook een hele familie in de wachtkamer, hoezo kom je met 8(!) volwassen personen als er 1 persoons een afspraak heeft. Soort van familieuitstapje? Daar heb je toch niks aan? Maar goed. :D
Wat bizar joh, met de hele familie voor 1 persoon... helemaal naar een arts of weekendpost, niemand zit er op te wachten dat je daar een hele wachtruimte vol zet met mensen en hun bacteriën die er helemaal niets te zoeken hebben.

Succes met de test deze keer :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715268
Zo, wat een verschil @Leandra😳 Ik heb ook dunne polsen en er hangt een kipfilet onder mn bovenarm, maar bij jou is het echt een stuk dikker. Wel heel fijn dát er iets aan gedaan kan worden, al moet je het zelf dokken.
Je bent nu over de helft dus dat gaat lekker. De laatste loodjes straks dan nog wel, maar je weet waarom je het doet.
Sterkte met je herstel :*

Verstandig @hilliebillie om naar de hap te gaan. Beterschap :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:23:50 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209715281
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:21 schreef exode het volgende:
Oh wow Nikki, ik zou 30 uur op de bank hangen ;)

B is bezig met de paklijst voor het Scoutingkamp. Ik denk dat ie 2 weekendtassen mee gaat nemen _O- Het is vanaf volgende week zaterdag, maar er staan dingen op die we nog moeten kopen en zo'n week vliegt voorbij en aangezien mijnheer verveeld rondhing 'IK VERVEEEEEL MEEEEEE'. Hoppa, ga dat maar doen.

We hebben vanmiddag ouder vergadering dinges bij de Scouting. Ik weet al wat er besproken gaat worden en ik neem popcorn mee >:) Het gaat vooral over kinderen die niet afgemeld worden en de helft van het jaar gewoon niet komen terwijl er inmiddels meer dan 30 kinderen op de wachtlijst staan.
Oh, geweldige timing voor zo'n vergadering, ik ben benieuwd naar de meltdowns :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:08 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, er heeft hier een ouder net een meltdown gehad in de ouderapp nadat er (nogmaals) gevraagd werd wie er kon helpen met het in elkaar zetten van het afscheidscadeau van de gezamenlijke groepen 8 aan de school...
Echt, WTF :')

Ik wens de ouders van de klasgenoten van hun andere 3 kinderen nog veel sterkte de komende jaren :X

En ik baal echt dat ik nu niet kan helpen met het in elkaar zetten, want ik vind dat soort klusjes normaal geweldig, maar het is nu gewoon geen optie.
Bij onze app werd er vaak gewoon helemaal niet gereageerd. Voelde ik me net een woestijnroepster :')
Voor jou nu géén optie om te helpen en er ook écht niet aan beginnen. Het lost zich uiteindelijk wel op, niet jouw probleem.
Zielig wel, voor die kids. Zulke ouders :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:34:04 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209715409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Bij onze app werd er vaak gewoon helemaal niet gereageerd. Voelde ik me net een woestijnroepster :')
Voor jou nu géén optie om te helpen en er ook écht niet aan beginnen. Het lost zich uiteindelijk wel op, niet jouw probleem.
Zielig wel, voor die kids. Zulke ouders :r
Het verbaasde me echt van juist deze ouder, ik denk dat niet alleen de kinderen aan vakantie toe zijn zeg maar :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715417
Ouders en meltdowns... mijn man is hoofdcoach van de JO9 (volgend seizoen JO10) lichting van de voetbalclub. Hij gaat dus over de teamindeling. Toen die gedeeld werd heeft hij zelfs huilende moeders aan de lijn gehad. Hun Pietje moest niet in de JO10-4 maar in de JO10-3 komen, want daar hoorde hij écht thuis qua niveau. _O- :')
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:35:11 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209715422
Damn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209715511
Oh man, wat vreselijk als je met zulke ouders moet dealen :X.

Bij I op turnen was ook een jongetje gestopt omdat hij niet in de topsportgroep mocht blijven. Een niveau lager train je nog steeds 13 uur per week met wedstrijden op regionaal niveau, maar dat was blijkbaar te min. Gelukkig zat ik niet in die appgroep destijds :D.

@Leandra wat een verschil idd :o. Goed herstel gewenst weer :*.

@hilliebillie hopelijk kan de arts op de hap iets voor je betekenen! :*. Het duurt wel erg lang zo, met een blaasontsteking rondlopen. Lijkt me een behoorlijk risico!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209715526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het verbaasde me echt van juist deze ouder, ik denk dat niet alleen de kinderen aan vakantie toe zijn zeg maar :X
Dan nóg kan het op een normale manier gezegd worden. Of gewoon helemaal niet :+

Heb gelukkig geen schoolappgroepen meer. Mentoren appen wel maar we zitten niet in een groep. Leve het VO :D

Wij gaan zo beginnen aan de serie met Nick Fury. Bijna alle Marvel films gekeken dus nu de series *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209715656
Wat balen zeg Hillie, hopelijk snel uitslag en AB.

Ja @Leandra, ik vind de timing heerlijk. Het is vandaag overvliegen dus ouders komen daar toch al voor. Het was eigenlijk bedoeld als ouderparticipatie overleg, maar ik ouwehoer altijd met de leiding als ik B breng of haal. En ik vroeg hoe het met de wachtlijst was omdat er vriendjes van B op stonden en toen vertelde ze dit dus. Ze worden er moedeloos van. Ze gaan aangeven dat bij 5 no shows het bestuur beslist. Maar ook bij wel afmelden maar dan te laat, zonder reden of gewoon de helft van de opkomsten.
Ik ga achterover hangen ;)
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 12:07:51 #125
382129 crew  Donna
pi_209715884
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ouders en meltdowns... mijn man is hoofdcoach van de JO9 (volgend seizoen JO10) lichting van de voetbalclub. Hij gaat dus over de teamindeling. Toen die gedeeld werd heeft hij zelfs huilende moeders aan de lijn gehad. Hun Pietje moest niet in de JO10-4 maar in de JO10-3 komen, want daar hoorde hij écht thuis qua niveau. _O- :')
Mijn broer is ook leider. Was hier ook 1 groot drama hoorde ik. :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')