Ze hoeven nog maar 2 maanden vol te houden, dan mogen ze elkaar buiten afmaken.. mét of zonder ¤800.000quote:Op zondag 25 juni 2023 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
heel slim van sas en bern om vanaf het begin in ieder geval 1 iemand te hebben waarvan je zeker weet dat die achter je staat.
net als rupi en imma, dan sta je gewoon wat sterker
Opbokken met de linksgedraaide yoghurt eters.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...
Jaja dat klinkt vreemd..
De rest in de keuken..Isaac, wendie en Sas hielden wijselijk hun mondquote:Op zondag 25 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
40 lichtelijk autistische betweters in de loods zou een leuke experiment zijn
Hoorde hem in de slaapkamer zeggen dat ze alles nog in eigen hand hebben.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:05 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd wat lonewolf Isaac nu van plan is, hij heeft nergens echt aansluiting bij. Jeff en hij waren een prima bondje natuurlijk.
hoop dat dit nu eens niet waar isquote:Op zondag 25 juni 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoorde hem in de slaapkamer zeggen dat ze alles nog in eigen hand hebben.
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShowquote:
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaanquote:Op zondag 25 juni 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern was een uurtje geleden met Sjanet in gesprek, beide zijn nog op voor Manager.. die FakePingPong sloeg nergens op, behalve voor de BabbelKutShow
Gaat het om Manager worden of om de Eliminatie as Dinsdag?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaan
Ik zie Babette en Zoe nog wel op Bern stemmen zodat Imi target kan blijven voor eliminatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wilde niet dat twee mensen uii hun groep manager omdat dan de stemmen in de groep verdeeld werden en zo de kans dat iemand van de andere groep manager zou worden groter werd \Domme gedachten omdat van die andere groep, 2 of 3 mensen er voor gaan
Manager wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat het om Manager worden of om de Eliminatie as Dinsdag?Soms snap ik niet precies waar ze het over hebben
Dat zou maar kunnen inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie Babette en Zoe nog wel op Bern stemmen zodat Imi target kan blijven voor eliminatie.
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babettequote:
Oh ik zat op de andere stream.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babette
Je bedoeld Zoe? Die zit nog steeds vast aan Babettequote:Op zondag 25 juni 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar viel ik net in, Babette, onze integere a.s. psycholoog, zei hardop dat Kim suicidaal was en wilde nog een naam noemen. Niet veel kunne kijken vandaag maar is de grote kleuter los geweekt van Babette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |