Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschapquote:Op zondag 25 juni 2023 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar het geen geschreven regel dat het niet kan.
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef woxxel het volgende:
Maar t kan ook maar zo gebeuren dat imi genomineerd is voordat ie manager is
en die heeft morrie al gehadquote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
dan moet eli komen voor 5 juliquote:Op zondag 25 juni 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad helemaal niet aan gedacht
Kan nog steeds hoor, dit spelletje tafeltennis betekende alleen maar dat de winnaar zich kandidaat mocht stellen voor manager en de verliezer niet. En zoals anderen al zeiden: misschien is er nog een nominatie vooraf.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, Bern en Sasha wilde Ima er uit, dat gaat nu mooi niet gebeuren..
Alles is mogelijk zo tegen het einde aan lijkt mij.quote:
Het was gewoon 1 per maand, maar dat wil niet zeggen dat het zo blijft.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook altijd veranderen iedere manager 1x een vrijstelling in tijden hun managerschap
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roestenquote:
Aanname.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
De andere maanden was de eliminatie meestal rond de managers verkiezing.
De eliminatie van jeff was volgens mij een tussendoortje omdat jeff weg wou
Wat gebeurt? Bedoel je de tafeltenniswedstrijd? Als ze dat nog niet wisten, zullen ze het snel wel weten. Alles wordt daar snel doorverteld.quote:
Eerst GeldSpelletje, dat is weer op na een weekend feestenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
Wie is Co?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wat zal dat hun interesseren .. Bern & Co gaan gewoon op voor Manager, zal hun die BabbelKut Show aan de reet roesten
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe moet er voor gaan, vrijstelling, en ze heeft er ook nog 1 vrijstelling op zak.
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...quote:
Als Mori had gewonnen mocht ze die vrijstelling meenemen naar de volgende maand.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen voor a.s. mnd., die vrijstelling. Dus hoeft ze geen manager te zijn. In augustus geld de vrijstelling volgens mij niet meer.
die kwam paar uur later nadat morrie manger wasquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef woxxel het volgende:
heel slim van sas en bern om vanaf het begin in ieder geval 1 iemand te hebben waarvan je zeker weet dat die achter je staat.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw,, Sorry,, Bern zit al ruim 9 maanden vast aan een Compagnon.. SeikSas ...niets met liefde& Sex te maken maar met Dag&Nacht Zieken en Zeiken...
Jaja dat klinkt vreemd..
40 lichtelijk autistische betweters in de loods zou een leuke experiment zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. wat een leuke uitspraak... "Als we alleen maar standaard mensen als Erik zouden hebben, was ook niet leuk..." Aldus ZooWie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |