Haha en dan toch Bern die uiteindelijk wintquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan kun je niet in de keuken helpen...😁
Het potje tafeltennis gaat wel over het manager worden van de maand juli
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaasquote:
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...quote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`ik hoop met je mee maar ben bang dat Babette de manager van de maand juli gaat worden helaas
wat een schowtrutquote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Steffie BabbelKut is helemaal klaar.. in volle bepakking![]()
[ afbeelding ]
#Team Imadiddinquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ImieDingeDing heeft vanmiddag nog geoefend met Erik...
Dit jurkje had ze gekocht voor een feestje waar ze in het wit moesten. `dacht toen al heet lijkt wel of je in een tennisjaren looptquote:Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef spapaars het volgende:
Babette ziet eruit als een tennisser met die jurk, het lijkt alsof het lang geleden gepland was.
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juliquote:
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop toch dat zich er meer gaan melden om voor een maand een stelletjes zeikers op kantoor te ontvangen.
Ze hebben niet veel tijd meer, iedereen wil die laatste maandquote:Op zondag 25 juni 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern en ik las Janet en Mirthe ook, dan weet je al zeker dat `Babette gaat winnen want dan zijn er al drie uit die andere groep die niet mogen stemmen.
Maar dan hebben ze geen meerderheid en wint bern ( omdat ze dan 2 uit gfoe0 Isaac missen omdat Bep en Imma niet zelf mogen stemmenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou als ik Imadiddin zegggen jammer je hebt je kans verkeken ik ga ook voor manager van de maand juli
Regie draai weg naar buiten.. heel verstandig want 2 uit 3 maal 21 punten duurt eeuwigquote:Op zondag 25 juni 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Twee van de Babette groep die scheidsrechter zijn?
Ah ik meende zo iets gelezen te hebben maar was niet zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie voor manager mag gaan zij of ``imadiddin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |