Je vindt het prima in Thailand en Cambodja?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:49 schreef sirdanilot het volgende:
Dus op dit moment weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Enige inzicht waar ik tot gekomen ben tijdens mijn vakantie is dat ik echt zo min mogelijk tijd moet besteden in Ierland omdat dat land met bijbehorende achterbakse mensen mij diep ongelukkig maakt. In Thailand vind ik het bijvoorbeeld een stuk prettiger toeven dan in Ierland. Ook Vietnam beviel mij goed. Maar ja wat voor werk kan ik hier doen...
Ik weet het op dit moment even niet meer. Wat is het beste dat ik kan doen ?
Gedemotiveerd of niet, je moet wat. Dat weet je ook wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:44 schreef sirdanilot het volgende:
@:Lienekien ik ga morgen wel praten met iemand over een baan in Portugal. Maar het loon ligt zo ongelooflijk laag dat mijn motivatie bij voorbaat al minder is. Amper 2000 euro per maand en Portugal is niet meer zo spotgoedkoop als vroeger. Het maakt mij gewoon erg gedemotiveerd.
Is dat alles wat je de-motiveert?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:44 schreef sirdanilot het volgende:
@:Lienekien ik ga morgen wel praten met iemand over een baan in Portugal. Maar het loon ligt zo ongelooflijk laag dat mijn motivatie bij voorbaat al minder is. Amper 2000 euro per maand en Portugal is niet meer zo spotgoedkoop als vroeger. Het maakt mij gewoon erg gedemotiveerd.
Volgens mij focus je je veel te veel op het salaris. Van 2000 kun je best rondkomen in portugal, en je kan vast ook doorgroeien. Hoe hoger het salaris, hoe kutter het werk, geldt vaak ook wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:44 schreef sirdanilot het volgende:
Als je de pohi van ts zou kennen dan zou je weten dat ts niet op meisjes valt …quote:
In het centrum misschien niet maar er zijn vast goedkopere wijken waar het wel kan. Probeer in mogelijkheden te denken ipv je alleen op beperkingen te focussen.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:18 schreef sirdanilot het volgende:
@:Farenji ik wil niet meer op kamers. Ik wil wel echt een eigen appartement huren met balkonnetje. Kan dat in Lissabon van 2000 per maand ? Ik wil niet de Nibud norm van "huur moet niet meer zijn dan 33% van het inkomen" overschrijden.
Wat wil je horen van ons? Dan komt er namelijk geen weerwoord en is het snel klaarquote:Op zondag 25 juni 2023 11:49 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben sinds begin mei op vakantie. Ik besloot op vakantie te gaan omdat ik werkloos ben sinds eind maart.
Ook voordat ik werkloos werd was ik al aan het solliciteren. En daarna uiteraard ook. Helaas heb ik al die sollicitaties geen aanbod gekregen. Ik heb ook gesolliciteerd op functies die veel minder verdienen dan mijn laatste baan. Daar verdiende ik ongeveer 53k plus sales commissie . Ik ben zelfs afgewezen voor banen van minder dan 40 k zonder commissie. Nou ja toen had ik er geen zin meer in en ben ik naar Thailand vertrokken.
Ik heb redelijk spaargeld dus ik kan het nog wel een tijdje uitzingen. Maar ooit is het geld natuurlijk op. Het zijn geen Tonnen, slechts enkele tienduizenden euro's. Ik merk echter dat hoe langer ik op vakantie ben hoe minder zin ik heb om weer te gaan werken .
Een reden daarvoor is dat ik gewoon geen manier kan bedenken om hetzelfde inkomen te krijgen als mijn laatste baan. Er zijn weliswaar wel banen maar ofwel ze verdienen veel minder ofwel je behoort veel meer Senior te zijn voor de baan in kwestie.
Ik wil ook best een opleiding doen maar zelfs als ik een cursusje programmeren doe ga ik daar geen baan meer vinden met dat inkomen.
Dus op dit moment weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Enige inzicht waar ik tot gekomen ben tijdens mijn vakantie is dat ik echt zo min mogelijk tijd moet besteden in Ierland omdat dat land met bijbehorende achterbakse mensen mij diep ongelukkig maakt. In Thailand vind ik het bijvoorbeeld een stuk prettiger toeven dan in Ierland. Ook Vietnam beviel mij goed. Maar ja wat voor werk kan ik hier doen...
Ik weet het op dit moment even niet meer. Wat is het beste dat ik kan doen ?
Dat kun je heftig vinden. Wat is het alternatief?quote:Op zondag 25 juni 2023 13:22 schreef sirdanilot het volgende:
@:Lienekien ik moet wat maar die baan in Portugal betekent letterlijk meer dan een halvering van mijn inkomen. Vind je dat zelf niet ook nogal heftig ? Ik vind dat wel heftig namelijk. In een klap minder dan de helft verdienen van wat ik eerst verdiende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |