Bij Netflix zelfs op verschillende apparaten.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:30 schreef 111210 het volgende:
Hier niet hoor, netflix, hbo en videoland onthouden gewoon waar je bent. Op het zelfde apparaat tenminste
Fijn, bij mij dus niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:12 schreef tesssssssss het volgende:
Netflix en Videoland onthouden waar je gebleven bent.
Bij mij.
Dan ben JIJ dus het probleem.quote:
https://nl.trustpilot.com/review/videoland.com?page=2 inderdaad, al die reviews zijn stiekem berichten van mijquote:Op zondag 25 juni 2023 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan ben JIJ dus het probleem.
Open eens gauw een nieuw topic met de titel: ik.
Bij mij op Videoland kan ik gewoon verdergaan waar ik gebleven was?quote:Op zondag 25 juni 2023 06:47 schreef roos94 het volgende:
Gestopt bent met kijken?
Ik heb dit bij videoland npoplus en discoveryplus.
Dan stop je ergens midden in aflevering 5 en de volgende x als je wil kijken zit je ergens aan het begin van aflevering 4 en dan moet je weer helemaal gaan zoeken en scrollen in de afleveringen (wat ook niet soepel loopt)
Ik ben blij dat je wat meer post in andermans topics. Je bent een toppertje.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:55 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Bij mij op Videoland kan ik gewoon verdergaan waar ik gebleven was?
Aanrader: LAYLA M
Ja maar dit is mijn topic nietquote:
Waar blijft dat topic?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/videoland.com?page=2 inderdaad, al die reviews zijn stiekem berichten van mij
Videoland? Da's toch zo'n club die jouw gegevens doorverkopen voor marketing-doelen?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:55 schreef jarajosefff het volgende:
Bij mij op Videoland kan ik gewoon verdergaan waar ik gebleven was?
Aanrader: LAYLA M
En welke streaming service doet dat niet, denk je?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:07 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Videoland? Da's toch zo'n club die jouw gegevens doorverkopen voor marketing-doelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |