Maar er is wel stroom?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef lesley het volgende:
Hoi,
in betreffende huis is er geen aarde in de garage. Zou het kwaad kunnen om voor de garage een eigen aardpin te slaan? Normaal wil je geen twee verschillende aardes ivm potentiaalverschil maar in dit geval is het een gescheiden ruimte.
Elektrische installatie in Nederland of in Belgie ?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef lesley het volgende:
Hoi,
in betreffende huis is er geen aarde in de garage. Zou het kwaad kunnen om voor de garage een eigen aardpin te slaan? Normaal wil je geen twee verschillende aardes ivm potentiaalverschil maar in dit geval is het een gescheiden ruimte.
Nederland.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:47 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Elektrische installatie in Nederland of in Belgie ?
Heeft de garage een eigen verdeelkast ? Is er al randaarde op stopcontacten e.d. ?
De voeding van de installatie komt dus uit een groep van een naastgelegen gebouw ?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:52 schreef lesley het volgende:
[..]
Nederland.
Geen eigen verdeelkast. WCD's etc worden opnieuw geplaatst.
de kabel ligt in de beton.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De voeding van de installatie komt dus uit een groep van een naastgelegen gebouw ?
Dan gewoon vanaf daar de aarde "meenemen" naar de garage met een daarvoor geschikte kabel.
Meten is weten.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:54 schreef lesley het volgende:
[..]
de kabel ligt in de beton.
Ik kom er zojuist achter dat er mogelijk wel aarde binnen komt , ik ga het verder uitzoeken.
Hopelijk wel met een mantelbuis dan?quote:
Inderdaad, ga ik komend weekend doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |