Volgens mij heb je de afgelopen dagen enorm van de livestreams genotenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:01 schreef engine het volgende:
Laatste nummer van Defqon 1 voor vandaag![]()
En dan door naar de camping
Ja best welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de afgelopen dagen enorm van de livestreams genoten
op de camping!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best welen ik kijk al uit naar morgen....nog een dag
Weet alleen niet zeker of dat ook gestreamd kan wordenquote:
Als je maandag kunt lopen zonder ondersteuning heb je het verkeerde tuinhuisje te pakken gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
tuinhuisje gevonden, maar weet niet of het de juiste is
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sneer HC? Ik heb geen idee hoe oud jij bent
oeps..... wat gebeuren er voor rare dingen in dat tuinhuisje, weet niet of ik daar nog wel wil komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je maandag kunt lopen zonder ondersteuning heb je het verkeerde tuinhuisje te pakken gehad
Hier in de buurt lig een camping waar je vast welkom bent, maar dan word je morgenvroeg wel rond 8 uur gewekt door je broertjes en zusjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef engine het volgende:
Wel zin om weer eens te gaan kamperen alleen niet bij een festival
Je kan ook nog altijd eerst even een weekendje meekijken via de live streamsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oeps..... wat gebeuren er voor rare dingen in dat tuinhuisje, weet niet of ik daar nog wel wil komen
Dat lijkt mij ook niet zo'n strak plan als je echt wilt kamperen, ze hebben daar wel veel lol heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef engine het volgende:
Wel zin om weer eens te gaan kamperen alleen niet bij een festival
Maar lieve HC, dat is geen sneer. Ik weet alleen van Sas hoe jong ze is, van de rest van niemandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahaha
Als HC het kan, dan kan ik het vast ook...
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar lieve HC, dat is geen sneer. Ik weet alleen van Sas hoe jong ze is, van de rest van niemand
Ik heb zusjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in de buurt lig een camping waar je vast welkom bent, maar dan word je morgenvroeg wel rond 8 uur gewekt door je broertjes en zusjes
Ja dat zal bestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zo'n strak plan als je echt wilt kamperen, ze hebben daar wel veel lol heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |