Ik heb verder ook geen video's meer klaar staan. Tenzij jij er nog een muntje in wil gooienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Owja. Het songfestival duurde 1 uur en 14 minuten, geloof ik. Dat betekent dat we over een minuut langer met de afterparty bezig zijn.
Ik ga niets meer toevoegen en vind het ook wel goed zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb verder ook geen video's meer klaar staan. Tenzij jij er nog een muntje in wil gooien
Anders vind ik dit ook een mooie aflsutier
Sableheart is ondertussen in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga niets meer toevoegen en vind het ook wel goed zoDan hebben we net wel/net niet het record verbroken van vorige week.
Met deze muziek? Onmogelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart is ondertussen in slaap gevallen
Allora! Mijn laatste biertje valt tegenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog helemaal een Allora gezegd
Dus bij deze: Allora!
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart is ondertussen in slaap gevallen
Ja we hebben er zin inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.
kijk je dan ook van te voren welke liedjes nog komen? Deze had je op zich nog wel kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker niet, ik heb ze op de achtergrond op staan.
The Party Is Over Now en Sestre beiden 2 keer. The Party Is Over gaat zo voor de derde keer op.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer hebben we nu het vaakst gedraaid in de afterparty, Billie?
een beetje. Het is vooral dat ik er iets anders naast aan het lezen ben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
kijk je dan ook van te voren welke liedjes nog komen? Deze had je op zich nog wel kunnen verwachten
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaardquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Party Is Over Now en Sestre beiden 2 keer. The Party Is Over gaat zo voor de derde keer op.
We houden dit ook pas voor de derde keer bij
Dan staat Sestre op 1, maar ik weet niet of er meer op 1 staan. Ik houd de stats alleen op de avond bijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaard
Ik zou haar vanuit traditie inderdaad niet willen missen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Sandra mee tellen? Die is toch standaard
Wat was de playlist van deze avond?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan staat Sestre op 1, maar ik weet niet of er meer op 1 staan. Ik houd de stats alleen op de avond bij
Dat had ik ook niet verwacht. Leuk!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Niet verwacht dat we het record van vorige week gingen verbreken maar het is gelukt
Ik gok dat Käärijä hier ook de winnaar was geweest.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag in de afterparty van 1970:
Paradise Oskar - Da Da Dam (Finland 2011)
Gianni Morandi - Apri Tutte le Porte (Voorronde Italië 2022)
Marian van de Wal - La Mirada Interior (Andorra 2005)
Sandi Jones - Ceol an Ghrá (Ierland 1972)
Datner and Kushnir - Shir Habatlanim (Israel 1987)
Dschinghis Khan - Dschinghis Khan (Duitsland 1979)
Frans - If I Were Sorry (Zweden 2016)
Bobbysocks - La Det Swinge (Noorwegen 1985)
Pongo and Tristany - Dégrá.dê (Voorronde Portugal 2022)
Dino Merlin - Love In Rewind (Bosnië & Herzegovina 2011)
Novi fosili - Ja sam za ples (Joegoslavië 1987)
Bojana Stamenov - Beauty Never Lies (Servië 2015)
Daði og Gagnamagnið - Think About Things (IJsland 2020)
La Rappresentante di Lista - Ciao Ciao (Voorronde Italië 2022)
Montaigne - Technicolour (Australië 2021)
Circus Mircus - Lock Me In (Georgië 2022)
Käärijä - Cha Cha Cha (Finland 2023)
Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar (Oostenrijk 2023)
Go_A - Shum (Oekraïne 2021)
Voyager - Promise (Australië 2023)
Lake Malawi - Friend of a Friend (Tsjechië 2019)
Rayden - Calle de la llorería (Voorronde Spanje 2022)
Minicat - Ai Coração (Portugal 2023)
Koza Mostra feat. Agathon Iakovidis - Alcohol Is Free (Griekenland 2013)
Luca Hänni - She Got Me (Zwitserland 2019)
Stefan - Hope (Estland 2022)
Sandra Reemer - The Party Is Over (Nederland 1976)
Zeker. En Andorra laatstequote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gok dat Käärijä hier ook de winnaar was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |