Laat dr lekker gewoon dr ding denkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef pingu66 het volgende:
Kaniemand Mirthe uitleggen dat kwark gewoon verse kaas is?
Was inderdaad te verwachten, maar andere hier beweerde het tegendeel dat dit zou gebeuren, maar helaassss, told you so en zo....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vind ik ook...was wel een jeff fan,maar niet met zijn negatieve uitvallen. begrijp wel dat er geen uitdaging in zat. En nu tja... boring people
truequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was inderdaad te verwachten, maar andere hier beweerde het tegendeel dat dit zou gebeuren, maar helaassss, told you so en zo....
Jeffrey zei bij zijn afscheid : "Ik ben niet zo erg zoals ik hier ben geweest hoor." Ik weet niet of je dat nog had mee gekregen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vind ik ook...was wel een jeff fan,maar niet met zijn negatieve uitvallen. begrijp wel dat er geen uitdaging in zat. En nu tja... boring people
Ze is eigenlijk alleen maar goed voor beeldopvulling, diversiteit en de tv uitzendingen want ze gaat dit nooit winnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:05 schreef pingu66 het volgende:
Die Morri schrijft ook helemaal niets op wat anderen bestellen van hun persoonlijke budget. Die denk laat de Febo die admin maar doen want dat deden ze bij Zoë ook.
Eens, maar maakte wel TV dus het maakt mij niet zoveel uit of hij echt erg was of niet. Er gebeurde wel wat. Kan niet wachten op het het nieuwe De Bondgenoten, dat lijkt me qua opzet wel een stuk beter.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey zei bij zijn afscheid : "Ik ben niet zo erg zoals ik hier ben geweest hoor." Ik weet niet of je dat nog had mee gekregen?
Ja ik vind het ook nog steeds jammer dat Jeffrey eruit is.
momenteel vind ik babs en zoe erger... die denken het heft in handen te hebben!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:10 schreef engine het volgende:
En toch moet ik vaak wel lachen om/met Moriama. Ze is voor mij geen grote ergernis maar ze hoeft ook niet te winnen
Buiten is het nog gezellig
Ze zijn ook gewoon teveel in beeld. Je kunt de stream niet aanzetten of Babette of Zoë is ergens in beeld.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
momenteel vind ik babs en zoe erger... die denken het heft in handen te hebben!
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:20 schreef Judiwi het volgende:
Zoë is op facebook geweest. In een video hoor je dit en er volgt een stream lock.
In de volgende video op 3.30
23-06-23 | stream 2 | Zoë en Babette - hoe langer jij met haar bent ik kom dan niet [06 min 23 sec]
die houden nog een beetje reuring er in nu, maar zou babs er uit willen en Zoe willen zien spartelenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon teveel in beeld. Je kunt de stream niet aanzetten of Babette of Zoë is ergens in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |