O oke, ik was even weg toen het karretje van Mirthe stuk ging dus geen idee hoe het daarna gegaan is ga zo je flimpjes even kijkenquote:
En zo ook het karretje van Isaac.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik was even weg toen het karretje van Mirthe stuk ging dus geen idee hoe het daarna gegaan is ga zo je flimpjes even kijken
Het waren ook echt gammele dingen he, dat ze het überhaupt nog zo lang door hebben kunnen tijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo ook het karretje van Isaac.
Dus Zoë en Bern met mazzel naar de finale
Ziet er lekker uitquote:
Waren van die diepvrieskippen per stuk verpakt in een zak, en gisteren geleverd.quote:
Denk dat diepvries goedkoper is ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren van die diepvrieskippen per stuk verpakt in een zak, en gisteren geleverd.
Vanochtend had Janet ze al uit de vriezer gehaald en in die afwasteil gestort om te ontdooien.
Voor 1 dag bewaren hadden ze ook verse kip kunnen nemen.
Deze kosten 6 euro en de verse kip bij de jumbo bijna 13.00 euro.. dat is dan een scharrelkip...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren van die diepvrieskippen per stuk verpakt in een zak, en gisteren geleverd.
Vanochtend had Janet ze al uit de vriezer gehaald en in die afwasteil gestort om te ontdooien.
Voor 1 dag bewaren hadden ze ook verse kip kunnen nemen.
Geen ideequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:08 schreef Frummelie het volgende:
Gaan we nog racen of is het afgelopen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:08 schreef Frummelie het volgende:
Gaan we nog racen of is het afgelopen?
Ooh ja we gaan nog racen..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ideezie Erik nog rondrijden en zie een podium
haak net aan.
Kan ik toch nog iets zienquote:
Het duurt en duurt, Bern is zijn karretje maar weer uitgekomen. `Het wachten is op Zoe.quote:
die moet eerst nog plamurenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt en duurt, Bern is zijn karretje maar weer uitgekomen. `Het wachten is op Zoe.
en ook geen broek aan trekken , elke keer sjorren aan dat rokje wat bijna onder de wielen komtquote:
Hij was wel fanatiekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar lag die dan als 'n schildpad op zijn rug![]()
![]()
Erik heeft vandaag wel 30 d de karretjes gemaakt het is meer hout en plakbandquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik heeft vandaag wel 30 d de karretjes gemaakt het is meer hout en plakband
Ja het is onvoorstelbaar wat hij er steeds van maakte, petje af Erik hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb ik wel iets van gelezen ja. Met succes want er is een finale gereden
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb ik wel iets van gelezen ja. Met succes want er is een finale gereden
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Een groot applaus voor Mirthe!![]()
Groot applaus voor Bern![]()
Laatste even niet verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |